Mamma mia! Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Den siste uka har gutten min hatt litt grønnaktig avføring. Jeg gir mm med flaske så jeg vet at han får nok melk hver dag. Det begynte dagen etter 3-mnd-kontrollen med vaksine så jeg trodde det var derfor avføringen ble litt annerledes. Ringte HS for å høre om det kunne stemme, men de hadde ikke hørt om noe sammenheng i den forbindelse. Kunne se det an sa helsesøstera... Vel nå har det gått en uke og det er likedan. Ca 2-3 ganger per dag. Han virker ellers fornøyd og jeg har heller ikke spist noe uvanlig... Skjønner ingenting. Går det over av seg selv???? Noen som har vært borti liknende?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 hei du! grönn bäsj er ikke noe farlig. se bare etter at allmentilstanden virker bra og at han spiser og legger på seg. når babyer er forkjölet kan det ofte sette seg på magen og de får grönn bäsj. vi hadde det sånn i litt over en uke, så gikk det over av seg selv. var omtrent samtidig som mannen min var forkjöla.
Gla-mor Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Tenner som klør og mye sikling kan gi grønn bæsj (kan komme 1-2 måneder før tennene bryter fram.
Mamma mia! Skrevet 17. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2006 Tusen takk for svar!!! Nå trenger jeg ikke bekymre meg mer. Dumt helsesøstera ikke nevnte det da jeg ringte, så hadde jeg sluppet å bekymre meg å mye...
Gjest Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Grønn bæsj kan ofte komme når babyen har magevondt eller hvis h*n ikke får nok av den fete ettermelken. Er du sikker på at du pumper deg helt tom da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå