**synne** Skrevet 16. november 2006 #1 Del Skrevet 16. november 2006 Er en butikk kun for bedrifter. Var der i dag og fikk registrert oss da mannen min har et lite firma... Men ble litt skuffa, trodde faktisk ting skulle være billigere der... Men varene hadde stort sett samme pris som vanlige butikker! Enkelte ting tom dyrere! Jaja.. men de har noen veldig gode tilbud av og til da..så får benytte oss av dem.. hehe.. måtte bare lire utav meg noe her jeg sitter og ikke kommer noen vei med oppgaven min... *sukk*... nei, får vel ta en pause... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 16. november 2006 #2 Del Skrevet 16. november 2006 Vi har SC rett bort på er. Er egentlig bare for bedrifter, men vi har handlet der av og til. ikke noe problem når en kommer til kassen. Men som du sier er det ikke spesielt billig da, men morro å føle seg som en miniputt der man rusler blant champingjong bokser ol på str med vaskebøtter. Alt er jo i gigaformat der....Er vel sånn barna våre har det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 16. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 16. november 2006 for ikke å snakke om 5 kg spann med NATRON!!! Da flira jeg... kan se for meg den i kjøkkenskapet..hehe.. Var jo moro å se noe annet enn den vanlige butikken da... Og veeeldig billig tyggis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 17. november 2006 #4 Del Skrevet 17. november 2006 5 kg med natron ja... da skal en bake mye gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå