Gå til innhold

Mistet alle symptomene mine.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har hatt litt perioder uten symptomer selv. Er 10+1 nå. Hele forrige uke var jeg nesten ikke kvalm og ikke ømme pupper. Nå er jeg litt mer kvalm, og brekker meg innimellom. Puppene er fortsatt ikke ømme. Men er ganske sikker på at det er noe der;) Føler litt bobler/ små dytt :)

Jeg fikk faktisk ømme pupper 2dager etter EL!! For så at de "forsvant" rett før IKM. (Har barn fra før da). Tror det er vanlig at symptomer kommer og går. Hvis dette fortsetter en uke til, kan du jo ta en ny test: Lykke til!

Jeg er også 5+0 og uten symptomer.. Har ikke hatt så mange heller da.. følte jeg begynte å få litt ømme pupper her om dagen, men nå er de ikke ømme i d hele tatt.. Litt redd jeg.. har hatt en ma før.. da mistet jeg også symptomene.. men da hadde jeg også mye sterkere symptomer å miste for jeg hadde kommet mye lengre..

Jeg er 7+0 i dag og kjenner så godt som ingenting, det lille jeg har kjent har kommet og gått...

Var på første kontrollen på torsdag, og fikk etter litt klemming (både inni og utenpå) beskjed om at livmora vokser som den skal, og at alt kjennes helt fint ut! Jeg sa at jeg ikke har hatt noen symptomer og fikk beskjed om at så tidlig er det helt normalt!

Det er vel sånn at man hører mest om problematiske og tunge svangerskap og fødsler, det er de historiene alle forteller. Det er ingen som gidder å fortelle at tanta til ei venninde ikke kjente noen verdens ting. Var hu sjuk i ni mnd, og lå i barsel i ei uke hadde en helt sikkert hørt om det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...