Gå til innhold

Enda en presentasjon - hvem er her nå?

Anbefalte innlegg

Gikk glipp av presentasjonen i formiddag. Hvem er her nå? er også ny her og lurer på hvem dere er!

Jeg er fra vestfold, har en finfin femåring fra før og er nå i gang med 1pp.utrolig spent og UTÅLMODIG! Er 25 år, lærer, blid og fornøyd... Du da?

Fortsetter under...

hei du:-)

jeg er opprinelig fra nordmøre men bor i vestfold nå...

er 19 år(8.des) og har samboer.. vi prøver på vår første og er i 1pp..snart andre hvis ikke det klaffer denne mnd..

jeg er nettopp ferdig utdannet hjelpepleier, men jobber for tiden som vasker og sal etter hvert inn i felleskjøpet..

Hvordan er det med vår lange "ferie" i forhold til permisjon? Går i et vikariat frem til 31.07. Teller også juli som grunnlag for fødselspermisjon? Det er ferie, men vi får jo lønn.... Om det skulle bli mange pp er det godt å vite!

Annonse

Er litt usikker på det, men vi har jo krav på 5 ukers ferie. Tror det er på samme måte som hos andre. Alle monner drar! Det beste for oss er jo barn i juni! Det blir en lang og god permisjon!!! :) Sliter med det i år da!!! :)

Hvilket trinn er du på? Jeg er på 1.trinn. Herlig gjeng!

Har 6.klasse.. Fine unger der og! Midt i konferansetimer om dagen! og mannen jobber nattskift så det er litt vanskelig med prøvinga:) men det går! Blir litt vanskelig å få til termin i juni, ja... Men kansje vi klarer august? lov å håpe!

Hei.

Eg er også ny her, ble medlem for noen timer siden.

Er en jente på 24 fra Rogaland, samboeren og eg vil gjerne stifte familie snart, og tror det vil ikk skje før om 2 år.

Me velger å prioritere økonomien.

Han er kun vikar og eg venter på å omskolere meg.

Men samtidig håper eg at eg blir gravid snart :P

Annonse

Mange lærerer her... Jeg har 5.klasse og er også midt i konferanseperioden og min mann jobber også nattskift. Jeg målte positivt i går , venta på min kjære som skulle komme hjem en tur ved midnatt, men sov som et barn når han kom. I morgen begynner jeg litt senere på jobb, så får holde meg våken... Jeg vil ha et lite augustbarn..

Uff...disse "utviklingssamtalene" (som det så pent heter nå) er utrolig kjedelig og tar utrolig mye tid!!!! Har kun "normalelever" så jeg sitter som ei papegøye og gjentar meg selv!! :) Gubben kommer i dag, har el mandag, så det blir ikke skrevet mange samtaleark i helga nei!!!! :) :) For jeg vil også ha barn i august og begynne på jobb i aug-08!! :)

Hei!

Jeg jobber også på skole, men er miljøterapeut. (utdanna barnevernpedagog)

Så jeg slipper utviklingssamtalene :)

Ellers er jeg er 28 år, gift og bosatt i Rogaland.

Vi prøver og prøver på vår første!

(Ser dårlig ut uten EL!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...