Gå til innhold

Fødeplass


2prinsesser>#

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag og han sa ingenting om dette, er 9 (el 5 uker på vei...det syntes han heller ikke var viktig å finne ut av...). Når søker man om dette? Bor i Drammensområdet.

 

Sist fødte jeg i Oslo og det var omtrent det første legen tok opp da jeg hadde første kontroll.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen min glemte også det da jeg var på kontroll i uke 9. Skal tilbake i uke 12 for å ta utvidet blodprøve. (Det må gjøres etter uke 10 iallefall tror jeg..) Skal minne henne på det da. Tror ikke det er så viktig når man ikke skal føde i oslo, men det er jo greit å vite når og hvor du skal få UL da. Legen bør jo også sjekke hvor langt på vei du er da.. Men hvis du er i uke 9 ifølge siste mens, skal du bare følge det, til du får annet bekreftet på UL. Men det er utrolig mange dårlige leger, som ikke tar seg tid til pasientene sine. Har hatt en sånn selv. Byttet akkurat lege i Okt. Kjempe fornøyd nå;) Kanskje du bør gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det søkte JM om på første kontrollen - dvs uke 5 på meg.

Jeg ville ha Ullevål og vet man må være tidlig ute der så derfor jeg var på såpass tidlig kontroll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...