Gå til innhold

Planer for kvelden da jenter??

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sendt min kjære på Ikea, med en kamerat, for å handle inn litt stæsj vi trenger :-)og ligger rett ut på sofaen selv :-D

Har et "lite" prosjekt med å vaske ned ett og ett rom til jul, i dag tok jeg resten av badet og soverommet...... puhhh, ganske så slitsomt ja!! Men så blir det så bra etterpå, fått kasta masse gammel dritt og rydda og vaska!!!!

Men nå er jeg sliten og skal kose meg på sofaen resten av kvelden foran tv :)

Det var mine planer for kvelden ;) Dere da??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7114158-planer-for-kvelden-da-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

missunnelig på at du klarer rydde ! enn hvor sakte det kanskje går. og mannen min hadde jeg aldri klart sende til ikea! hehe han hater det..kanskje din kan kjøpe noen ting for meg ?? :P

jeg skal se chef ramsy, prison break og my name is earl m typen...dette er tv kvelden vår, ganske kos egentlig :) å se tv sammen..hihi ikke ofte vi gjør det.

Kor flenk du har vært... æ førr min del har ikke gjort så mye i dag... har vaska å hengt opp en maskin med klea og rydda på plass nå klea... og så har æ rødda ulitt på kjøkkenet... men heile huset ser ut som en dass og æ e så trøtt... enda æ søv som en stein heile natta (e et par ganga på do da)... trur æ kun ha gått i dvale førr tia... også når æ føl mæ så trøtt, så får æ litt dårli samvittihet førr alle desemberjente som ikke får sov om natta engang....

I kveld bi æ nok å ligg som et slakt på sofaen som vanlig...

Ha en fin kveld folkens :D

hehehe- det går saaaaaakte å rydde ja,,, en tålmodighetsprøve!!!! men det blir bra da:)

Mannen min syns faktisk det er greit på ikea han.... hihi, men jeg orker ikke gå der etter en vaskedag, men jeg trengte endel ting, så da måtte han bare dra da ;) også har han en kamerat som akkurat har kjøpt leilghet, så da passa det jo fint :-D

Koselig med tv kveld da.... hva er chef ramsy?? det tror jeg ikke jeg har fått m meg jeg.....

Skal legge vesla på 2 år rundt 19.30. Så blir det avslappning på sofaen resten av kvelden. Svigerfar kommer vel snart også. Skal overnatte her i natt,å gubben skal sitte å spille hele kvelden. Morro å skal holde en fyr du egentlig ikke tåler med selskap. Men,men overlever vel=)

Annonse

Et tips: få noen til å gjøre det for deg ;) f. eks rengjøringsbyrå.... Tenk så deilig da, få alt vaskset ordentlig for deg!!!! Jeg vurderer det på resen av romma, for bekkenet verker som fy nå.... og jeg er sur :(

Hvis du har en flink mann kan jo han gjøre det..... her går nok ikke det, han er ikke SÅ nøye naå han vasker for å si det sånn ;) men han er flink til ¨å hjelpe til da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...