Kobra Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 ....at gynekologen min fant et lite foster inni magen min....(skal til gyn den 27...) Var så merkelig når jeg voknet...føltes så virkelig!!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 uante drømmer er jo ennå en ting so kjennetegner graviditet Kanskje det stemmer?
Gjest Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Hihi, så koselig... Har drømt utrolig mye disse 3 månedene jeg også. Om babyen min eller at jeg får en spire. Men i mitt tilfelle stemmer jo ikke det for jeg er jo her enda. Hihi... ;-) Lykke til. Klemmer
Kobra Skrevet 16. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2006 Ja, er like før jeg tester her...er vel 10 dpo nå, er vel litt tidlig enda...holdt på å teste idag-tidlig....men må nesten prøve å holde meg noen dager til...thihi....VANSKELIG!!!!
Nutmeg Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Hei Kobra! Krysser fingrene for at du er sanndrømt:) Lykke til med testing!
Gjest Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 XXXXXXXXXXXXX Krysser alt jeg har for at det skal klaffe for deg!
Kobra Skrevet 16. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2006 Tusen takk for det jenter !!!! =) Er så spennende!!! Kjenner jo litt symptomer, men det er vel muligens bivirkninger på medisin... =( Lykke til alle dere der ute!!!! Klem klem =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå