Gå til innhold

Hva veier dere?og høyde?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg veier 83 kilo og er 158 cm høy! Jeg bruker Reductil for å komme ned i vekt (har fått resept av legen) Jeg har fått innvilga bukplatikk, jeg må bare under 62,5 kilo først!

Vet jeg har en lang vei foran meg, men det skal gå!

Annonse

Jeg veier 79.5 og er 168. Målet er å komme ned til 68 kg. Begynte for to dager siden med ett bedre liv:) Jeg går på en diett nesten uten karbohydrater i 2 uker for å få en bra start. Etter d blir litt fler matsorter tillatt.

Vet d kommer å ta tid og masse viljestyrke. Er litt småredd innfor julen med alle fristelser:)

Lykke til alle sammen:)

jeg er 164 høy(lav :P) og veier nå 77 kg, har 3 kg igjen før jeg er nede på startvekta før jeg ble gravid...

er veldig misfornøyd med vekta, veide 68-69 før jeg begynte på grethe roede kurs før jeg ble gravid, men funka ikke for meg så jeg la på meg jeg...

drømmen er jo rett under 60kg da...hjelper så mye på psyken at det er et 5-tall først, samme hva som står bak;)

Annonse

Jeg er 177 cm høy.. og veier nå 78 kg.. (5 uker siden fødsel..)

Det første delmålet mitt er å nå vekta jeg hadde før graviditeten, 73 kg. Men på sikt håper jeg at 6 tallet skal stå fremst når jeg setter beina på vekta..

Blir godt å få begynne å trene ordentlig nå¨til uka =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...