Gå til innhold

Flere m vondt øverst på magen?

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg hatt vondt øverst på magen, kjennes ut som huden drar seg, og en svie følelse.. Bare jeg stryker meg over der så gjør det vondt.... Flere som har det sånn?? Magen har sunket, så kanskje det er derfor? Bra jeg skal til jordmor i morra...kanskje hun vet...

Fortsetter under...

Kanskje det er derfor?? at vi blir ømme pga sparka?? M jeg har hørt at symptomer på svangerskapsforgiftning er oxo vondt øverst i magen... huff, får ikke håpe det er det.... håper jordmor i morra kan finne ut av det....

Her svir/brenner det også øverst på magen, men det er i huden. Om det er svangerskapsforgiftning er vel det mer vondt i magen? Jeg leverte i hvert fall helt fin urinprøve i går :)

Legen sa at det er nok nervene som spiller meg et puss, så vi får satse på at han har rett.

Annonse

Har også hatt det sånn lenge. har en tverrligger, så har aldri fått noen spark der... er nok bare skinnet som blir dratt eller noe??? kjennes litt slik ut.... som ett innvendig strekkmerke nesten ;)

sa det til mamma(som har hatt 100% problemfrie svangerskap og ikke vondt ett sted) og da ble hun helt salig i blikket, dette kjente hun igjen :)

Hun hadde hatt det slik med alle oss tre sa hun.

"Godt" å høre at det er flere som har det sånn,,, det er kun på høyre side her oxo, det er nok bare at det er ømt grunnet spark og sårt fordi huden strekker seg... M jeg skal si fra jeg i morra om hva jordmor sier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...