Gå til innhold

Hos jordmor- litt frustrert!

Anbefalte innlegg

Til den sedvanlige kontrollen i dag. på forige kontroll for 2 uker siden var hodet festet i følge henne. Nå kjente hun og hodet lå fortsatt godt plantet i bekkenet men var i følge jordmor helt løst og bevegelig! What? Det var visst mulig i følge henne. Kan han snu seg og legge seg i sete da, spurte jeg. Nei, det var visst ikke mulig. Hmm...

Nevnte også det med overtidskontroll da vi tror vi er 8 dager lengre (menstermin er 17 nov. vi mener bestemt termin er 25 nov. og sykehuset mener 3 des, noe som ikke er fysisk mulig.) Var inne for premarure rier i uke 32 og jordmor sa i dag at de har jo fulgt barnet og sett at han er i henhold til 3 des termin. NOPE! UL da viste termin 24 nov! Og 3d viste også 25 nov, som vi tror. Jordmor ble da litt stille og lurte på når vi trodde unnfangelsen skjedde. Det kunne jeg fortelle henne nøyaktig da det ikke var mange dager å ta av i den perioden. (Samboer var på jobbreise og jeg var syk)

Hun tok dette i betraktning da... Men om vi blir hørt vet jeg ikke.

Symfysemålene har vært over den røde streken hele tiden. (i overkant av den grønne).

Vet jeg hisser meg litt opp og alt sikkert ordner seg men er litt frustrerende. Går jeg til overtidsdag i følge dem som er 17 des er det nesten en mnd over tiden. Har hatt intense menstruasjonsmurringer i over en måned og i går hadde jeg slike kynnere i 7 timer i strekk at jeg trodde han var på vei ut, hehe.

Vel, får håpe lillegutt fester seg igjen og kommer i månedskiftet. :)

Takk for at dere leste mitt laaange frustrasjonsinnlegg. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7113571-hos-jordmor-litt-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så sinnsykt irriterende at de ikke kan høre på folk!! så j//()/)/( firkanta!

egentlig skulle du ikke blitt stoppet da riene kom sist, da..for da var du egentlig etter uke 34? uansett..håper han melder sin ankomst snart. Tror ikke gutten din snur seg nå..det er veldig trangt der inne nå...med mindre man har utrolig mye fostervann el noe, og det har jo ikke du..

mpf.......................

Stort sett stola eg på legar og jordmødre, men av og til må dei stole på oss også! Eg har ikkje opplevd det same som deg, men ei venninne har det, det endte med at ho gjekk tre veker over sin eigen termin, det var ikkje akkurat moro for ho... Eg synest det høyres ut som du ahr god kontroll på kor tid ungen din vart til + at ul burde jo seie dei ein del, så stå på, og få dei til å ta det du seier heilt på alvor! Lykke til!

Frustrerende da!

Det med hodet opplevde jeg med 1.mann.

På en kontroll var hodet festa, og uka etter hadde hun jammen meg poppa opp igjen!

Men hadde festa seg igjen til neste gang da.

Er helt normalt!

Kan feste seg ganske kort tid før føsdsel det uten at det gjør noe :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...