Gå til innhold

hva tror dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er nå 6+6 men har enda ikke følt et eneste tegn på det, ikke kvalm, ikke trett, ikke følsom(ere), ikke ømme bryster, ingen ting. leter nesten etter tegn... har hatt 3 positive tester og mensen er jo borte..(har ikke hatt noen blødninger...) første legetime om 4 uker, en evighet til da....flere som har opplevd dette, kom tegnene ettrehvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenker det jeg også, men har jo selvfølgelig andre tanker også...kunne ønske jeg kunne dra til lege før... men dem sa jeg ikke skulle komme før det så da må jeg vel bare vente da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro - det er helt normalt at man ikke har sa mange symptomer tidlig i svangerskapet! Faktisk - det meste er normalt... Sa ikke bekymre deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Sier som de andre her; Ta det helt med ro!!!

Jeg er 9 + 6 i dag, og de eneste symptomene jeg har er (store) ømme pupper og veldig trett i perioder.

Så pris deg lykkelig for hver dag som går og du er i fin form!!!

 

Lykke til videre, og bruk dagene til å glede deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, vet jeg burde det... men greier liksom ikke slippe løs gleden helt.. tror vel ikke helt på det enda tror jeg....ingen andre enn meg og samboer som vet det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Jeg er som deg, ingen symptomer (hadde oemme bryster foer men de er borte). Jeg velger aa tro at alt er fint til det motsatte er bevist! Men det faar meg til en maate aa ville begrense de jeg forteller det til. Selv om, som sagt, saa har jeg bestemt meg for at jeg bare er heldig. Forresten kan du vel alltids gaa privat dersom du har lyst til aa (dobbel)sjekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt!! Hadde det slik med første barnet og ble til slutt usikker på om jeg virkelig var gravid. ( eller om jeg var gal; ) ) Merket ingenting før 4. måned annet en at mensen var borte. Da kom en ør liten mage som jeg godt kunne skjule enda en måned ! Vi fortalte ingen før da, det ble stor forbauselse og kanskje noen var litt fornærma.

Denne gangen ( 2. barn , 6 uker på vei )merkes det SVÆRT godt. Både i humør og kropp.

 

Bare vær kjempeglad og takknemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...