Gå til innhold

Alle som ser julestjerner i Trondheim!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mange her inne vet hvem jeg er og andre skjønner hvem jeg er ved å lese dette, derfor ønsker jeg å være anonym, slik at jeg fortsatt kan være anonym med brukernavnet mitt(være meg selv). Jeg bor i Trondheim og ønsker litt hjelp av alle som bor i byen her.

Jeg er hyperallergisk mot Julestjerner og har da ingen mulighet til å gå i butikker/ senter som har julestjerner. Det jeg ønsker er at alle som ser butikker/ kjøpesenter/ cafeer/ resturanter som har fått inn planten i Trondheim, ber jeg dere Vennligst svare på dette innlegget så jeg slipper å ringe rundt å høre etter trygge plasser. Jeg må innrømme at det det koslig å kunne gå på cafe i førjulstida, men tenkte det kunne vært fint om andre bim venner kan hjelpe meg med denne litt spesielle oppgaven.

Mener ikke at dere skal lete for meg, men om dere ser en plante så legg inn et innlegg på denne linken neste gang du er på nett

Fordelen er at da vet jeg med en gang dere skriver inn, hvor jeg ikke skal gå. Har igjen noen gaver til jul/ men jeg får vel sende mannen min.

Har nå søkt om hjelp på sykehuset så de skal bestille noe annet på mor barn senteret i år. Så får jeg håpe at ingen pårørende dukker opp med julestjerner hvis fødselen skulle starte tidlig.

Tusen takk på forrhånd Bim venner.

Ikke meningen å bruke anonym men jeg håper det blir vist forståelse i en slik situasjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på plantasjen må du ikke gå da :P hehe.. ville bare dytte opp innlegget ditt litt:)

hva skjer om du er i samme rom som en julestjerne dA? for en rar ting å være allergisk mot ;)

Skrevet

Tror de har julestjerner på de fleste kjøpesentre i alle fall. Har vært både på city syd, city lade og solsiden i det siste, og alle de har julestjerner. Så kjedelig for deg da:-)

Skrevet

Julestjerna er en av de aller verste for allergikere og astmatikere. Den er også veldig giftig, livsfarlig for barn å få i seg.

Jeg reagerer med å få lungebetennelse, 40 i feber verking i alle muskler og ledd. Nok å være innom et senter/ butikk som har det. Ønsker heller ikke at barnet mitt skal bli utsatt når jeg kan unngå det.

Setter veldig stor pris på at dere er så snille å svarer meg.

Skrevet

Uff stakkars deg! Jeg føler med deg. Har mye allergi selv, men ikke mot julestjerner, så jeg vet sånn halveis hvordan det er. Men jeg bor ikke i Trondheim da, så kan ikke hjelpe på den måten. Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...