Gå til innhold

Tror det blir sex i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi :-) Nå skal det prøvest iallefall...kanskje det setter i gang fødselen.Verdt et forsøk.Mannen i huset blir sikkert glad.Maaange uker siden sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde i dag tidlig, og her har det ikke skjedd noe. Er på overtid, så er litt skuffet nå. Var lenge siden sist her og , så mannen min er nå fornøyd uansett..:o) Men tror det blir med dette ene forsøket, føler meg ikke så sexy for tiden..

Skrevet

Det må gjøres MYE hvis det skal funke, er det ikke tre ganger pr dag det står på noen sider her inne?. Jeg har ikke prøvd det, det går sin gang uansett - og som du også sier - jeg føler meg ikke i form til det i det hele tatt....

Skrevet

Jeg tviler på at det er så ofte. Tror jeg har hørt at to ganger på en uke kan tilsvare en modningskur. Men kan hende jeg skrøner.

Skrevet

hehe. så morsomt....Så mange som ikke har sexlyst når de er gravide, mens med meg har lysten alldri vært større. Bare dumt jeg er singel....

Skrevet

Problemet her i huset er ikke lysten, men evnen. Slimhinnen er j... såre, men det finnes andre typer sex enn samleie:)

Skrevet

3 ganger pr. dag?!!! Herregud, da får det heller gå sin naturlige gang.. Det blir ikke aktuelt...:o)

Skrevet

Har hørt morgen og kveld i tre dager tilsvarer det samme...men vet ikke...

Skrevet

En jm sa til meg at 3 - 4 doser sæd tilsvarer en modningspille..... :-) Så det vil si at det bare er å stå på!!!

Skrevet

Ja vi prøvde i går kveld... 10 dager siden sist... men hadde ikke noen virkning. men tror mannen var happy:) men føler meg usexy som en svær ku for tiden så tror ikke vi prøver igjen nei! men verdt et forsøk... har fremd. 2 uker til termin da...:(

Skrevet

hehehe:P så heldig du er! jeg har ikke fått meg no på 5 mnd jeg!!!!!

herregud detta blir jomfufødsel:P er jo helt grodd igjenn nedentill!

ble faktisk alene mor(alene-gravid) for 5 mnd sia jeg da..jøss som tia går!

Skrevet

Har ikke noe som helst lyst på sex for tida. Stakkars sambo som prøver seg hele tiden. Hører bare "NEI" fra min munn..hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...