miamai06 Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 pga diare må jeg unngå å gi jenta mi på 6mnd mme og grøt som inneholder mme en periode. (ammer ikke) fått høre at jeg kan gi soya- eller rismelk. men hvilken grøt kan jeg kjøpe som ikke inneholder mme(altså kumelk) 4mnd eller 6mnd grøt. alle erfaringer dere måtte ha om dette mottas med takk;)
LivetErEnLek Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 De grøtene som skal blandes med mm/mme (som fesk mais og risgrøt)inneholder ikke melk, men det kan være spor av dette i dem.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Du kan kjøpe Nutramigen mme på apoteket. Den er laget for de som er allergisk mot kumelkproteiner. Den er dyr, men fåes på blåresept om barnet har melkeallergi. Hollegrøt er uten melk. Den får du kjøpt på Helsekosten. Kan blandes med vann, mme eller frukt. Ellers er jo de fleste middagsglass uten melk.
miamai06 Skrevet 16. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2006 er ikke nutramigen trukket fra markedet da?
L&F... Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Nei, det er ikke trukket fra markedet. Bare endret nr. på boksen!!!!
KevinsMams venter nr2,110109 Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 heihei..gutten min har hatt slimete diare i noen dager nå.. grønnlig til tiden.. var på legevakten med han men siden han er i topp form og ikke har feber.. var det ingen bekymring før mandag da jeg skal til fastlegen og få skjekket om han har melkeallergi.. var gutten din i fin form utenom diareen?? hadde han feber?? huff kjempe dumt når de små blir syke.. har ikke hatt så veldig gøy helg med andre ord!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå