Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 en bekjent av meg gir babyen sin på 7 uker middag (moste grønnsaker). hun har gjort dette i to uker nå...babyen gråter mye... det jeg lurer på, er det farlig å gi middag så tidlig? eller er det "bare" det at de kan få vondt i magen?
LivetErEnLek Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Dette er bare noe jeg tror og mener jeg har hørt, så vet ikke om det er tilfelle. Men tror altså at man kan ødelegge babyens tarmsystemer og dessuten øker sjangsen for at ungen blir allergisk når h*n blir større. Uansett om dette stemmer eller ikke, så er det jo utrolig idiotisk å gi en baby på 7 uker middagsmat. Skulle jo nesten tro at hun skjønte at det muligens/mest sansynlig er en sammenheng mellom all gråtinger og maten... Hvorfor i all verden gjør hun det????
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 hun gjør det fordi hun vil at han skal lære seg å spise grønnsaker tidligs mulig. de har et barn fra før av og han liker ikke grønnsaker noe særlig.... har prøvd å si at det er nok ikke noe bra for babyen.men hadde vært greit å ha noe konkret "å slå" i bordet med..
LivetErEnLek Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 enkelte folk *rister oppgitt på hodet* Du kan jo ringe hs å høre med henne, hun har sikkert noe konkret å komme med.
Mini&Meg Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 tarmsystemet er vel ikke godt nok utviklet til at det skal så hard kost gjennom tarmene. Han må jo bli hard i magen av det. har også hørt noe om at tarmveggene kan begynne å blø fordi de er så tynne, og det kan jo ikke være bra.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 skal ta å høre med hs... har hørt det med tarmene jeg og...
Mini&Meg Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 det er jo en grunn til at morsmelk er så lett fordøyelig, husker bare når jeg måtte gi mini mme det fikk han vondt i magen av og det begynte jeg med da han var 8 uker. Fikk vondt fordi han var så hard, og grønnsaker må jo være værre.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Herregud!!!for at han skal lære seg å spise grønnsaker tidlig?? ungen kan jo få angst for grønnsaker etterhvert da,om hun skal drive å tvinge i han det...kan virke motsatt av hennes vilje da,fortell henne det du..stakkar magen på 7ukers ungen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå