Gå til innhold

Nå skal jeg spise PINNEKJØTT nam nam nam :-)

Anbefalte innlegg

Siden jeg er gravid sa jeg til mamma at jeg ikke orket (gadd...) å styre og bake osv i år. Mamma sa da at jeg heller kunne få yndlingsmaten min hjemme hos dem i dag! Snille mamma!! :-)

Så nå skal vi dit å spise pinnekjøtt!! Jeg elsker pinnekjøtt, bare synd jeg blir så fort mett nå!!

:-)

Fortsetter under...

Å, det høres helt fantastisk godt ut!!! Vann i munnen...;) Mannen min driver og maser på pinnekjøtt om dagen, men jeg prøver på harde livet å vente til litt nærmere jul.. Hvorfor? Hm..det kommer jeg liksom ikke på akkurat nå..;o)

Kos deg!!

Åååå heldiggris:-)

Det vil jeg også ha en dag! Gikk plutselig opp for meg for en stund siden at julemiddagen i år vil bli litt spolert i og med at vi ikke bør spise kålrabi når vi ammer:-( Pinnekjøtt uten kålrabistappe er jo ikke akkurat det samme.... Så i år er jeg NØDT til å spise noen pinnekjøttmiddager før julaften og før jeg føder!!

Ha en fortsatt fin dag, Lucia:-)))

Annonse

Pinnekjøtt er NAM!!

Vi har alt hatt det en gang.... orker ikke pine oss selv med å vente til julaften og sånn.. tenk på alle de gode middagene vi da går glipp av!!

- og du som har bursdag og alt fortjener i affal deilig middag!!!

Annonse

JEG OG VIL!!!!!

høres helt nydelig ut.......

Sambo nekter meg.... sier at man ikke skal spise pinnekjøtt når man er gravid, alt for masse salt!!! *teite sambo*

er derfor man aldri bør krysse en vestlending med en østlending :(

men men :) skal nok snike meg til det ja! ingenting kommer mellom en gravid og mat, og iallefall ikke mellom en vestlending og pinnekjøtt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...