Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Tenkte bare jeg skulle stike innom deg og hilse på Hvordan står det til med deg? Hvor langt på vei er du nå? Er vel ikke lenge før du går over til 3. tri du nå vel? Vel, jeg hopper over til 2. tri på lørdag jeg da. Var på UL i dag igjen og den lille var ganske så akiv der inne! Suttet på tommelen, gulpet fostervann, tisset, vinket, snudde seg rundt hit og dit som en tulling:) Så nå har legene sagt GO for at vi skal ha et normalt liv fremover tiluke 20 i alle fall:) Så nå slipper vi å måtte dra på kontroll hver uke en stund:) Da jeg kom hjem fant jeg brev i posten fra sykehuset om at vi hadde fått time til ordinær UL 29.12. Da ble det plutselig veldig virkelig for meg! Dette skjer virkelig!!!!!! Jeg går bare rundt og smiler i hele dag jeg! Tror ikke dagen kan bli bedre for min del i alle fall:)
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Hei vennen=) Jeg har det bare fint jeg! Nå er jeg 24+ 1.. Tiden går, har igjen 4 uker her på 2 tri.. Skal på 3d ul 1 desember og det gleder jeg meg masse til... Har endelig roa meg ned, nå sparker hun masse og trenger ikke bekymre meg for at hun ikke lever;-) Utrolig bra du får så bra oppfølgning! Men sikkert godt å være litt i fred til uke 20 og=) 29.12? Midt i romjula jo=) Ekstra stas, da får du nok vite kjønnet og, om dere vil da!? Blir koselig å få deg over hit på lørdag! Alltid godt å se slitere komme til 2 tri... Har du mye plager eller? Jeg sliter veldig med bekkenet om nettene.. Men ellers syns jeg det går greit=) Jenta sender et spark til babyen din! Klem klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2006 Så spennende med 3d da! Jeg har også sett spiren min i 3d 2 ganger nå Veldig gøy! Joda, det skal faktisk bli litt godt å være normal gravid noen uker! Har vært mye leger og sykehus i det siste, men nå er jeg heldigvis ferdig med alt styret med det knuste håndleddet så det hjelper jo på Jeg har ingen kvalme eller plager generelt. Bare ømme pupper, litt svimmel av og til og så kjenner jeg at det skjer noe med bekkenet. Men bekkenet er ikke veldig plagsomt ennå i alle fall:) Jeg vil egentlig ikke vite kjønnet jeg, men er nok redd for at vi finner ut av det uansett... ikke så farlig det heller da:) Så gøy at jenta di er ivrig og sparker mye da! Sikkert deilig å kjenne at hun har det bra der inne vil jeg tro! Nå skal i all fall jeg gå og bare kose med med graviditeten og fortelle alle at jeg er gravid:) Koselig å høre fra deg igjen! Vil jo snart få litt mere kontakt igjen når jeg kommer sprettende over hit om kun kort tid! Det blir koselig! Nattakos:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå