Gå til innhold

Innkjøp av utstyr

Anbefalte innlegg

Er litt nysjerrig på om noen er begynt å kjøpe inn ting/utstyr?

Var å så på vogn (fordi den var på tilbud) men får en følelse av at det er litt tidlig...? Har termin 5. mai jeg.. Vises dessuten ikke noe på magen min, er 16+1.. håper magen begynner å vokse snart! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7112976-innkj%C3%B8p-av-utstyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann;) jeg har termin 10.mai og jeg har ik kjøpt noe ennå.. tenkte vi skulle vente til etter jul,for da er d salg ;) har vært inne på finn.no å sett på div vogner osv, så d blir nok å kjøpe brukt. syns d er så innmari dyrt å kjøpe nytt..

jeg har begynnt å kjenne litt liv,men bare når jeg sitter stille eller har lagt meg om kvelden. d er liksom som bobler i magen,kjempe gøy ;)

Jeg har også termin 5. mai. På onsdag hadde jeg litt tid til overs etter jobb og før en middagsavtale, så jeg var innom et par butikker og så på vogner, mest for nysgjerrighets skyld, men synes ikke det var noe spennende der. Synes også det er altfor tidlig å kjøpe noe. Tror nok jeg venter til etter jul. Tenkte kanskje kjøpe den første vognen brukt, og så heller legge mer penger i en sportsvogn som vi kommer til å ha flere år.

Vi har ikke annonsert til familie og venner ennå at vi skal ha barn, hadde tenkt å gjøre det etter ordinær ultralyd/til jul/nyttår. Så, håper vi at vi kanskje kan få kjøpt noe utstyr rimelig/arve fra familie som har barn som har vokst ut av babyutstyret sitt.

Jeg synes heller ikke at jeg har fått noe særlig gravidmage. Den skjuler seg kanskje under min "vanlige" mage.... Bruker mine vanlige klær fremdeles. Men, på kveldene merker jeg at jeg blir veldig oppblåst, så når jeg kommer hjem fra jobb er det rett inn i kosedressen. :-)

Jeg har også termin 5. mai. Jeg har ikke kjøpt noenting ennå. Bortsett fra en ny bukse, for ingen av de gamle passer lenger :-) Jeg ønsker meg masse til jul jeg da, så for å unngå å sitte her med to senger og 14 smokker, så venter jeg med å handle til etter jul.

Jeg har termin 2. mai. Som henne over så har jeg kun kjøpt mamma klær foreløpig :) Synes det er for tidlig å begynne å fylle opp huset - også er det jo jul snart. Dvs. at det blir nok andre ting som fyller huset - og etter jul er det jo salg. Vi har gooood tid enda :) Kjenner fler som bare så seg ut hva de skulle ha før fødselen. Mens mamma'n lå på sykehuset tok pappa'n og evt. besteforeldre seg en runde og shoppa. Funka fint det! Trenger jo ikke hele barne butikken heller..... Men vi kommer nok til å få senger og sånt på plass på forhånd - trur eg...

Jeg har faktisk kjøpt vogn i helgen!!! Var i sverige i annet ærend og skulle bare kikke litt på priser der. Så viste det seg at de solgte Simo Kombivogner for bare 3999 SEk (veil pris 6500,-), dvs ca 3600 NOK. Kunne bare ikke la det gå fra oss, selv om vi vurderte å kjøpe brukt. Føler jeg har gjort et varp, og det er jo en god følelse.

Butikken gav forresten supergod service. De legger termindato til grunn for garantien, slik at man ikke bruker av den tiden før man bruker vognen, og hvis noe skulle gå galt underveis er det bare å komme med vogna og få pengene tilbake. Bedre kan det vel ikke bli?

Resten av utstyret skal jeg nok vente en god stund med.

Annonse

Vi har også kjøpt vogn for vel en uke siden, fikk tilbud på samme vogna som Solrose så da slo vi til. Har termin 4.mai.

I tillegg vet jeg at mamma har bestilt en lammeullspose til babyen, og så har jeg gjort avtale med sjefen min om å kjøpe et stellebord fra dem. Har også fått tilbud om å overta masse annet utstyr fra en studiekamerat, men jeg tror vi tar det nærmere termin gitt. Boden blir jo full av dette! ;-)

Jo, også har jeg kjøpt en par mammabukser siden de vanlige ble ubehagelige etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...