Gå til innhold

FødselspengesøknadsROT! Argh... (utblåsning, sorry!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så irritert altså! Nå ringte jeg trygdekontoret for å høre om de hadde mottatt søknaden min - ble litt nysgjerrig og tenkte jeg skulle sjekke det, for det var et innlegg her forleden om en stakkars fortvilet jente som hadde levert for LENGE siden, og TK hadde ikke registrert det!

I alle fall så fikk jeg snakke med en superhyggelig dame, og jada, de hadde mottatt søknaden for et par uker siden så alt var greit fra min side. Nå hadde de bare purret på Manpower, for å få dem til å levere Inntekst- og Skatteopplysningsskjema. "HÆ?! Har de ikke gjort det ENDA?!" måtte jeg bryte ut med, for jeg var ferdig hos Manpower i beg av september, og har bedt dem gjentatte ganger om å levere det! Argh. Og nå kommer jeg ikke inn på Hotmail heller, for å skrive sinte purre-eposter til konsulenten min og lønningskontoret der. :) Er såpass irritert at jeg ikke har lyst til å ringe, hehe.

PUST PES sorry for utblåsningen, måtte bare få det ut! Irriterende når arb.giver ikke gjør jobben sin. De må jo ha opplevd at folk skal ut i fødselsperm før meg, vel???

;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan trygdekontorene jobber, men det virker som om den ene hånda ikke vet hva den andre gjør. Fikk brev for en stund siden om at jeg ikke hadde levert noen kopi av lønnsslippen sammen med søknaden. Så da vi var for å levere den, så fikk vi beskjed om at det behøvde vi ikke, for den kom automatisk fra lønningskontoret.... Halloooo?

Håper arbeidsgiveren din får ut fingeren og får levert papirene dine, så du slipper mere rot.

Skrevet

Det håper jeg også! Sukk! Ser ut til at Hotmail er på nett igjen, så nå skal jeg skrive til konsulenten min på manpower og spørre hva som skjer...

har jo fått med meg et sted at de tilbakebetaler inntil tre mnd eller noe sånt, men jeg regner med at hvis det er arb.giver som er trege og ikke jeg så får jeg alle pengene jeg har krav på til slutt. håper jo de får ut fingen på manpower før den tid, da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...