Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 de som legger mye på seg,hvilket kjønn ventes? Eller er dette individuellt? Mitt første svangerskap la jeg lite på meg mens nå,mye mer!
Gjest Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 jeg venter gutt å har ikke lagt på meg noe enda...men det er nok veeldig indeviduelt...er 21 uker..
2barnsMamma28 Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 tror det er veldig individuelt..... min venninne la på seg mye det første svangerskapet, tidlig, og det andre ikke så mye, begge gangene fik hun gutter. jeg har lagt på meg to kg, venter gutt.... er i uke 21+2 så jeg har ingen tro på hverken kjærringråd eller vekt og sammenligning. er nok veldig forskjell fra svangerskap til svangerskap uansett tror jeg alt tilsa jeg skulle få jente hvis man gikk ut fra sånne kjærringråd og sagaer... men det var veeeldig tydelig dette blir en gutt
frøken bibelstripp Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 jeg har lagt på meg veldig mye og jeg venter jente..
Victorials Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Søskenbarnet mitt la på seg 30 kg første gang, og 25 den andre... Hun fikk to gutter... Men dette har nok mest med kroppsbyggningen din, eventuelt kosthold osv...
OktoberMa-04 Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Jeg la nesten ikke på meg sist, da fikk jeg gutt. Har lagt på meg masse nå, blir gutt denne gangen også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå