Gå til innhold

Noen fra Stavanger her?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:) Jeg er 20 år og bor i stavanger, men kjenner ikke veldig mange her. Hadde vært moro å komme i kontakt med noen på min alder som er i samme situasjon:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg e fra stavanger,e 20 år å fekk ei lidå jenta i september:)

Skrevet

Heisann.. Eg e fra stavanger.. E 19 år å vente ei lidå jenta i Januar :) Kor i stavanger du bor då? Koselig å komma i kontakt me andre ja..

Skrevet

Hei begge to!:)

Jeg bor på Storhaug... har bodd her litt over et år. Kommer fra sørlandet. Hvor i Stavanger bor dere da? :)

Skrevet

Eg bor på Hundvåg hvis du vett kor d e? :P Lagt dg t msn :)

Skrevet

Ja, vet hvor det er:) Bor rett ved kirka i enden av broa :) hmm.. ser ikke noe til deg på msn... :S burde vel fått opp noe om at du hadde lagt meg til? Det kommer vel kanskje...

Du skal få ei lita jente i januar altså!:) Så koselig! Det nærmer seg veldig nå! Jeg er 3 dagen over termin jeg... venter en gutt:) Håper det snart skjer noe!

Skrevet

Hmm,du kan jo prøva å legge meg t då. Msn: [email protected] :)

Oii,då e d jallefall ikje lenge t du får ;)

Skrevet

Sånn, da har jeg lagt deg til:) Håper det funker nå da! Nei, det er ikke lenge til... venter og venter på at det skal skje noe:) Mange har gjetta på at det skjer i natt, så jeg håper;)

Skrevet

Eg e jo på msn nå,men ingenting har skjedd :S Hmm, merkelig. Men kan jo ver at d tar litt tid..

Håper at me får lagt oss t,hadde vært kjempe koselig å fått sitt den lille babyen som snart komme :P På bilder hvertfall.

Du må ha masse lykke t viss d skjer i natt :D

Skrevet

Merkelige greier... er på nå jeg også nemlig... mailadressa di er der, men som "frakoblet"..

Ja, hadde jo vært moro å blitt kjent og sett hverandres knøtt:) Blir jo kun to månder mellom de:)

Tusen takk, jeg sitter og venter desperat på fødselstegn nå;) hehe

Skrevet

ja di mailadressa e og som frakobla :(

Ja blir ikje så store forskjell, hadde vært kjempe kjekt. Ingen andre i min vennegjeng så e gravide,så kan ikje gå tur å sånn me di på dagtid for di e på jobb/skole.

Søstårå mi ska ha unge 25.desember,men kan ikje ver me hu kver dag :P

Ja satse på at någe skjer snart ;);)

Skrevet

Vi får gi det litt tid, så kanskje det funker. Har ei venninne som skal ha i april, så er jo enda en stund til, også bor ho på Ålgård. Hundvåg er jo mye nærmere:) Hadde jo vært koselig å gå på trilleturer o.l sammen :D

Så artig at dere skal ha nesten samtidig da:)

Skrevet

Ja d e jo litt lengre t Ålgård :) Hehe..

Ja d blir kjekt at hu og ska ha, men hu e 28år då,så e litt aldersforskjell på mg å hu.. ;)

Skrevet

åja:) Men er jo gøy at barna deres blir så jevnaldrede da:) Kan tenke meg det er noen spente besteforeldre;)

Skrevet

Ja d kan du gått sei, e heilt i 100 di ;);)

Domt d me den msn greiå..

Skrevet
:D hehe, det er moro! Dette er første barnebarnet her også, så det er skikkelig stas!:) Ja, dumt med msn... prøver en gang til å legge deg inn jeg...
Skrevet

åh, gud så irriterende... nå får jeg ikke lagt deg til engang...

Skrevet

Hei :) Har d skjedd någe i natt ellår?? :P

Eg tror du må slette heila mg,for å konna legga mg t igjen. D gjorde eg på dg,då gjekk d.. D e [email protected] du har??

Skrevet

Hei!

Neida, ikke noe skjedd her i natt heller. Begynner nesten å lure på om det bare er luft inni magen :P hehe. Håper det skjer noe snart! Sletta deg og la deg inn på nytt, så håper det funker nå. Ja, det er riktig mailadresse:)

Skrevet

Hei..

Har d skjedd någe nå? :P

Skrevet

hei hei e kvernaland..19 år å vente jenta i januar::)

Skrevet

Hei.. Så koselig:) Vente og jenta i januar :)

Skrevet

Hei jenter :o)

Er 19 fra sandnes... venter en liten gutt i februar... bare jenter på dere... hehe.....

Skrevet

Heisann.. :)

Så koselig då :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...