Gå til innhold

Juni: siden der er så lite liv her....så...


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er 27 år bor i nordland. har en liten (stor) gutt født 14 juni. han ble tatt med haste keiser snitt og var 3900 og 50 cm. jeg er samboer og har en hund.....å ja.....jeg har byttet nick....var mitri før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen:)

 

Jeg er 25 år, forlovet og har to prinser! En på 5 år og en på 4,5 mnd, han ble født 29 juni.

 

Hadde en flott fødsel og prinsen var 3900 og 52 cm da han så dagens lys, er nå en plugg på over 8 kilo:)

 

Har ellers hus, bil og stall( men iungen hest foreløpig):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei!

 

Jeg er 25 år og bor like utenfor Drammen (verdens navle=)) Jeg bor sammen med min bedre halvdel (30 år), vår kjære sønn joakim på 5mnd, og katten Herkules (2år)! Annen hver helg får vi også besøk av sønnen som sambo har fra et tidligere forhold.. Han er 7 år gammel!

 

Joakim så dagens lys 7 juni! Da ble han forløst med keisersnitt! Han hadde nemlig bestemt seg for sette seg med rompa først, og setefødsel fristet ikke! Han var 3280g og 33cm fra isse til stump!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere :) Jeg er 21 år og bor sammen med verdens beste lillemann Teodor og min kjære sambo :) Vi har kjøpt oss leilighet i Levanger og flytter i slutten av mnd :) Jeg har permisjon fra min lille jobb på en cafe / bakeriutsalg, har ikke bestemt meg for om jeg fortsetter etter permisjonen. Skal begynne å studere igjen til høsten, sykepleier er drømmen, men lærer er også noe jeg gjerne vil :)

 

Teodor ble født 24.juni kl 06.42 på Sykehuset Levanger. Han var 3510 gram og 48 cm. Det var en kjempeflott fødsel :)

Jeg storkoser meg som mamma og bare nyter dagene sammen med guttene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld,

 

Jeg er 26 år, samboer og på flyttefot "hjemmover" til Nøtterøy. Bor nå i Asker, og blir vel boende her noen få uker til. Elias er foreløpig enebarn, og blir det nok lenge enda. Han ble født 20. juni og var 47 cm lang og 3030g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

 

Jeg er 22 år og bor i Larvik sammen med mannen min og Mathias Leander.

Vi har akuratt kjøpt hus i Svarstad (Gamle hjemstedet mitt) og flytter dit i mnd skiftet januar/februar.

 

Mathias ble født på SIV (Tønsberg) 21.juni, da var han 3215 gram og 48 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Jeg heter Ida og er 24 år og bor sammen med lillegull og min kjære samboer Kjetil (26 år). Vi har hus på Valby i Larvik. Lillegull ble født på Sykehuset Telemark i Skien 22. juni kl. 09.04, da veide han 4120 gram og var 53 cm lang. Nå er han godt over 8 kg:)

 

Jeg stooor koser meg hjemme om dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :o)

vi er en familie på tre - jeg heter Elisabet, er 23år og samboeren min Morten som er 24år og lille gutt, som kom til verden på sus (stavanger)

en fin sommer kveld 5 juni klokka 18:45

Harald veide 3080gr og var 47cm

fødselen gikk kjempe fint (gudskjelov for epidural :) vi bor på jæren i huset vi flytta inn i august.

 

håper alle har det så fint som oss :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, eneste over 30 her foreløpig med mine 34 år.

 

Har en sønn som er født 9 juni, Aleksander. Han har ei storesøster som er 5 år. Jeg er samboer og bor på Skedsmokorset (10 min fra Lillestestrøm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 22år og fra Kongsberg. Ca 3mil utenfor Drammen hvis det er noen som ikke veit det. Bor i hus sammen med samboer på 27år. Martine ble født 26.juni kl 14.15 på kongsberg sykehus. Hun var 3060g og 50 lang. Hadde en kjempefin fødsel.

 

Jeg storkoser meg masse hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleksander er forresten født (planlagt keisersnitt) på Ahus, veide 3220g og var 33cm fra hode til sete (målte ikke full lende, gr seteleie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...