Gjest Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Har flere dager nå hatt en del vondt i korsryggen og nederst i magen. Akkurat som sterke mensmurringer. Hadde 3+ på urinprøven, så var ganske sikker på at jeg hadde fått UVI igjen.. men prøven var negativ, og ikke noe annet var galt heller:) Vil det si at disse mensmurringene er modning da kanskje? Er jo to dager over termin, så er jo på tide at noe skjer snart... vil så gjerne få møte lillegutt nå! Har ikke sett noe til slimproppen enda.. og har heller ikke hatt en eneste kynner (tror jeg..?). Så kanskje fødselen er et stykke unna likevel?? :/ Fysj så kjedelig det er å gå her og vente og ikke vite noen ting! Blir snart sprø jeg!
Tullemor til 2 Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Hei. Jeg har termin i dag og våknet med murringer i ryggen og noe magesmerter i dag. Hadde masse brun utflod i går og har blødd litt i dag. Legen har skrevet "nært forestående fødsel" på kortet mitt og magen har sunket masse! Hun måtte konferere med en annen lege for å finne hodet til babyen, for det lå så langt ned i bekkenet... Hjæææælp! Du skal se vi føder hvert øyeblikk begge to! Jeg ønsker oss lykke til begge to, jeg. Det er ikke alle som har vonde kynnere, så det trenger ikke ha noe å si. Det er nok modning du opplever. Skal se det går over til rier? Man blir utålmodig av å vente.
Mamas Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 ikke for å ta fra deg motet, men være innstilt på å gå over - er 12 dager over her og har hatt mensmurringer og sterke kynnere i flere uker. Men noen føder jo kort tid etter disse murringene kommer, så kanskje du er en av de heldige.... :-) Lykke til iallefall!
Gjest Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Takk for svar begge to:) Jeg håper jo selvfølgelig hele tiden, men har belaget meg på overtid også. Enn så kjedelig det er! Hadde virkelig ikke gjort noe om disse mensmurringene hadde gått over i rier... Lykke til til dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå