Knøttemor Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Heisann, Er det noen som har erfaring med kombivognen fra Brio?
Gjest Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Neei, men har hørt veldig masse pent om den. Har mange venninner som er kjempefornøyd med den også. Skal kjøpe den selv om noen uker )
*mamman til tw og bi* Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 hei!jeg har en brio kombi vogn.kjempe fornøyd med den.er helt fantastisk å trille.jeg må desverre selge min for vi trenger nå en søskenvogn.kjempe praktiske vogner.romslige.
LegallyBlond Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Har vært veldig fornøyd. Var dessverre noe galt med vår, men det ble ordnet uten problemer. Hun vi kjøpte av har forhandlet brio i over fem år, hadde kun opplevd en gang tidligere at vognen ble ødelagt. Nå når den er i orden er den veldig god. Førstemann bruker brio sitty-trille nå, men kombivogna står og venter på nestemann og ser nesten like ubrukt og fin ut =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå