kokosbolle Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Heisann alle sammen! Jeg har vært på gyn.undersøkelse i dag pga celleforandringer på livmorhalsen, men nå kunne legen fortelle meg at celleforandringene har gått bort av seg selv (de gjør ofte det). Jippi!! ) Jeg må selvsagt til flere kontroller, men det er så deilig å tenke på at de endelig hadde gått bort etter at det er over et år siden det ble oppdaget. Når jeg først var hos legen spurte jeg om hun kunne sjekke på ultralyden hvordan babyen lå i magen (han lå i seteleie sist), og hun kunne konstatere at han haddde lagt seg med hodet godt nede i bekkenet! Og det var liten sjans for at han klarte å "sprelle" seg ut av denne posisjonen. Jippi igjen! Mitt tredje jippi er at jeg har feiret det hele med å kjøpe inn ting og tang til gavekalenderen til samboeren min og babyen i magen! Ble litt snop og sjokolade, flaxlodd, babylue, babysokker, voksensokker til samboer, boxershorts, bodyer ++ (takk for tips!) Gleder meg til at samboer skal pakke opp en liten pakke hver dag frem mot jul ) Jeg sender fakkelen videre; hva er du glad for i dag? Klem
Snupidupi Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Oi oi... du hadd mye å vær gla førr i dag... Trur æ må leit litt djupar... E gla førr at æ ikke træng å røys mæ fra sofaen før æ må lag middag ;D Også e e gla førr at frøkna på to år e blid og fornøyd og leka fint akkurat nu
mams74 Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 jeg er glad for at permisjonen har startet og at jeg kan sitte inne i regnet med en god kopp te og legge bena høyt! også er jeg glad for at jordmor sa på kontroll i dag at baby i magen ser ut til å ha det bra, han vokser og sparker. også er jeg litt glad for at for hver dag som går er jeg en dag nærmere å møte lille venn i magen.
kokosbolle Skrevet 16. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2006 dytter litt jeg! Er glad for at jeg nå er ferdig med å skrive rapport etter en lab-øvelse! Ingen flere som er glade for noe i dag? Hilsen "gladlaksen"
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Hihi..jeg er glad for at kjære mannen min er sjuk i dag..Haha..det høres stygt ut, men han er tross alt mann og "sjuk" betyr egentlig bare forkjøla, så er liksom ikke så alvorlig.. Er bare så koselig å ha ham hjemme med meg en dag!! Har vært SM i over 3 mnd, og da er det jo litt fint med litt selskap hjemme en dag!
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Jeg er gad for at lillegutt i magen ligger med hodet ned iallfall, selv om det ikke er festet enda. Og at det har blitt litt mer liv igjen etter at jeg ble litt bekymra her pga mindre liv.. alt så bra ut heldigvis Så er jeg glad for at jeg har en så god samboer som jeg har! Selv om han jobber sent idag og og ikke er hjemme og jeg savner han fordi det er litt kjedelig her. Hehe Ellers... Jeg lever, og det er jo ikke verst bare det, hehe! Mistet mammaen min i sommer så det er jo ikke fritt for at man tenker litt på det å være frisk og rask og ha sine nærmeste rundt seg og ta vare på de... Sikkert flere ting jeg er glad for idag, men for å nevne en siste: glad for at jeg bare skal slenge en pizza i ovnen så jeg slipper og kokkelere så fælt *S*
Gjest Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 er så gla hver eneste dag for at eg har verdens herligste mann å dele livet med, å eg er så gla i han!! åsså er eg gla eg ikke har fått noen regninge i posten idag, for eg er blakk!
kokosbolle Skrevet 16. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2006 Så bra da! Er så deilig å ha noe å være glad for )
rødhette* Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Jeg er glad for så mye, jeg! Er glad for gullet i magen som ser ut til å ha det veldig bra inni der, glad for at jeg har fått tilbringe hele dagen med min kjære, at jeg skal få tilbringe resten av livet med han, at vi skal gifte oss neste år, at jeg har foreldre og en bror som er friske og som jeg er glad i, at jeg har en superflott svigerfamilie, at jeg har venner, at vi skal besøke et vennepar i helga, at jeg er ferdig å handle inn julegaver, at samboeren min straks har middagen klar til oss, at sambo har støvsuga huset idag og vaska badet, at når jeg ser bort på lekegrinda til det lille gullet vet jeg at om ca 2 mnd sitter vi her med vårt lille mirakel. At jeg har råd til å spise middag idag, til å sitte på nett hjemme i stua, at jeg kan sløve foran tven ikveld. At jeg har m&m's sjokolade i skapet som jeg kan spise senere. At jeg har iskaldt vann stående i kjøleskapet. Glad for at selv om det regner ned ute vet jeg at det vil bli bedre dager. Og at jeg kan sitte inne og ha det varmt og tørt og godt selv om det er vått og ekkelt ute. Glad for at jeg har en jobb å komme tilbake når jeg er ferdig med å være sykemeldt og i permisjon. At jeg har mange klementiner liggende i fruktskåla, som jeg kan gomle i meg ikveld. At sambo har fri en hel uke nå. At jordmor kunne fortelle at alt stod bra til på kontrollen idag. At sambo er tålmodig med meg og bare ler av meg når jeg er en smule hormonell og oppfører meg litt dumt. At jeg selv bare kan le av det når jeg surrer og tydeligvis er i "pre-amme-tåka". Glad jeg har klær til å ha på meg på julebordet neste fredag og i jula. Glad nesten alt er klart til den lille kommer, bare tre ting igjen vi må få i hus før vi føler oss klare. Osv osv osv :D
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 jeg er glad fordi jeg så jenta mi på 3d ul i går,og jeg er glad fordi jeg har farga håret (blei litt mørkt men det går bra) og så er jeg gla fordi jeg skal klippe meg litt i morgen.. også er jeg gla fordi jeg skal på ferie snart..oxo er jeg glad fordi jenta mi har blitt mer aktiv etter mange uker med lite bevegelse også er jeg gla fordi jeg ikke har svimt av noe mer den siste uka:D
Gjest Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 At sønnen min ikke hadde noe brudd i skulder eller krageben etter en liten ulykke i gymtime ;o)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 Jeg er glad for at kjæresten min lever...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå