Gå til innhold

Fortalte sjefen at jeg er gravid i dag.....!

Wisi og Mia Christine :-)

Anbefalte innlegg

Jeg begynte i ny jobb 1. Juni og ble gravid rimelig snart etterpå. Er nå 8 + 4 dager. Var en smule engstelig for å fortelle det til min nye mannlige sjef......Responsen jeg fikk var helt utrolig!

"Næææææhhh så hyggelig! Gratulerer! Er det noe vi kan gjøre for deg? Er du trøtt og sliten? Vil du starte litt tidligere om morran eller slutte tidligere om dagen, eller ha hele dager fritt innimellom, ikke noe problem. Vi lager bare avtaler oss mellom......"

Ble så utrolig glad...

Håper jeg får ha sjefen leeeeeeenge jeg!! :-D

Fortsetter under...

Ååååååååå jeg gruer meg noe så inmari til å fortelle det til sjefen at jeg er gravid ----- jeg har jo tre fra før så det er liksom ikke "påkrevd" med en til ... og senest for noen dager siden sa hun at hvis jeg slutter kan vi bare legge ned hele avdelingen min...... STØNN!!!

Men det er jo ikke mitt ansvar at hun satser alt på meg og ikke tar høyde forat jeg kan bli syk, gravid, flytte, slutte oa?!?!?

MEN ALIKEVEL - jeg gruer meg -- det må jeg si!!!

Jeg er også veldig fornøyd med sjefen min, han er mannelig, men veldig rettferdig og flott. Var også gravid i våres, men SA og jeg fikk veldig oppbacking av han. Sa også denne gangen at han håper det går fint med meg. Har blitt sykmeldt da jeg jobber natt på hotell og siden jeg SA i april. Håper at jeg fortsatt blir sykmeldt, da det er vanskelig å finne en lett jobb til meg på hotellet. Skal til UL på mandag og håper dette går fint, sjefen venter spent på tilbakemelding. Slike sjefer viser at du er en viktig brikke i firmaet og at jeg ikke skal bekymre meg for jobben min, det er hans område.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...