Gå til innhold

Fortalte sjefen at jeg er gravid i dag.....!


Wisi og Mia Christine :-)

Anbefalte innlegg

Jeg begynte i ny jobb 1. Juni og ble gravid rimelig snart etterpå. Er nå 8 + 4 dager. Var en smule engstelig for å fortelle det til min nye mannlige sjef......Responsen jeg fikk var helt utrolig!

 

"Næææææhhh så hyggelig! Gratulerer! Er det noe vi kan gjøre for deg? Er du trøtt og sliten? Vil du starte litt tidligere om morran eller slutte tidligere om dagen, eller ha hele dager fritt innimellom, ikke noe problem. Vi lager bare avtaler oss mellom......"

 

Ble så utrolig glad...

Håper jeg får ha sjefen leeeeeeenge jeg!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme resons fikk jeg.. Han ble så glad, gav meg en klem, å sa han gledet seg..spurte hvordan det gikk å om han kunne hjelpe til med noe.... Sjefen min er så kjekk og grei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fortalt det til sjefen min enda, men jeg gruer meg litt i og med at jeg ble fast ansatt i midten av september. Hadde en prøvdeperiode på et halvt år først, så jeg har jo jobbet her en stund, men jeg er redd for hvordan hun kommer til å reagere etc. Er 7+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre, mange gruer seg til det. Jeg tok en positiv test 4 dager etter at jeg hadde begynt i jobb igjen etter forrige svangerskapsperm og gjett om jeg gruet meg.. Men sjefen tok det pent, ihvertfall på overflaten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...