Gjest Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 ho har fått svaret på blodprøvene jeg tok ang. avangerskapskløe.. og jeg fikk beskjed om at alt så helt normalt ut!...den med gallesyre var litt i høyeste laget, men fortsatt normal.. (jeg har vært veldig bekymra og ringt masse til henne)... MEN.. Jeg må ta blodprøvene på nytt for og se om det stiger.. Også har jeg fått time til nok en ultralyd til onsdag for og se at babyen vokser som den skal.. er det vanlig og få to ultralyder? (misstenker at ho sa det var bra for og roe meg litt ned.. ) sa jeg skulle på 3D ultralyd i dag, men jeg måtte fremdeles inn på onsdag.. men godt jeg blir fulgt opp hvertfall.... ;c)
Gjest Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 ja kjempe bra med oppfølging.. er ikkke så lenge til jeg skal til JM nå.. glede meg masse
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 ok..bra da..men du får jo bare oppfølging pga noe er høyt..du merker kanskje liv??så du vet det er noen der lissom..jeg skal jo på ul hver mnd...så er bare bra=)
Gjest Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 jada, kjenner spark ;c) skal strax dra på 3Dultralyd, så får nok vite om den vokser som den skal i dag:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå