Gå til innhold

I svarte!!! Hel... ¤=))//%#!!§!/&T

Anbefalte innlegg

Ja, dette var jo skikkelig gøyalt må jeg si!!!!! Kom hjem fra legen, litt sliten og skulle sette meg i senga og slappe av med druer og pepsi max....greide da det kunststykke å hive hele glasset med brus ut i senga og over nattbordet!!!! Prøvde å tørke så godt jeg kunne, men det er enda masse under senga og med den kroppen min om dagen så er det fysisk umulig å tørke opp det.... Sambo kommer ikke hjem før i kveld så da får det bare være der.... I tillegg så måtte jeg self.. skifte på senga og greier å brenne meg så jæv.... på en lyspære!!!!!! Og ikke var druene noe gode heller!!!!! Stakkars vips altså!!!!! :(

Skulle aldri ha stått opp i dag!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7111742-i-svarte-hel-%C2%A4%C2%A7t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff... skjønna æ har ikke nå æ sku ha sagt som bærre tippa en halvliter med vann utover stubordet... hørtes ikke nå særli ut å vær vips i dag nei... du får ligg i den reine sænga di tel sambo kommer hjem i kveld... hold dæ unna lyspæran du..

Stor trøste klem

Annonse

Popkind: Ja, sånn tykk med vann i vet du :)

Og jeg blir ikke fornærma av at dere ler, for jeg ble så sint at jeg begynte å le til slutt selv... Litt av et syn å ligge på siden på gulvet,(greier ikke å ligge på alle fire) kun iført undertøy å tørke opp brus!! Ordentlig lækker ja!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...