Gå til innhold

I svarte!!! Hel... ¤=))//%#!!§!/&T

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dette var jo skikkelig gøyalt må jeg si!!!!! Kom hjem fra legen, litt sliten og skulle sette meg i senga og slappe av med druer og pepsi max....greide da det kunststykke å hive hele glasset med brus ut i senga og over nattbordet!!!! Prøvde å tørke så godt jeg kunne, men det er enda masse under senga og med den kroppen min om dagen så er det fysisk umulig å tørke opp det.... Sambo kommer ikke hjem før i kveld så da får det bare være der.... I tillegg så måtte jeg self.. skifte på senga og greier å brenne meg så jæv.... på en lyspære!!!!!! Og ikke var druene noe gode heller!!!!! Stakkars vips altså!!!!! :(

Skulle aldri ha stått opp i dag!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... skjønna æ har ikke nå æ sku ha sagt som bærre tippa en halvliter med vann utover stubordet... hørtes ikke nå særli ut å vær vips i dag nei... du får ligg i den reine sænga di tel sambo kommer hjem i kveld... hold dæ unna lyspæran du..

Stor trøste klem

Skrevet

Ja enkelte dager altså... da bare går alt galt og det er tydeli en slik dag for deg idag. Håper det ikke blir mer uhell nå og at du får slappe av litt nå til sambo kommer hjem og vasker litt under senga:)

Skrevet

Ikke noe problem med å forstå frustrasjonen din!! Alt er jo bare 100 ganger så slitsomt nå og kombinert med litt hormoner så skal det ikke alltid så mye til...

Skrevet

Uff da...... synd å si det, men jeg smiler litt av deg nå....

Det er bare TYPISK at alt går galt på en gang...

Skrevet

Neimen, vips, da!! Det hørtes ikke kult ut......, men en ulykke kommer jo sjelden alene...

Klem

Skrevet

Huff da...:( Enkelte dager er verre enn andre...

Skrevet

I dag tror jeg at jeg skal klage masse!!! For nå svir det skikkelig i den tykke gravid- fingeren min!!!!!!

Skrevet

Hi,hi,hi,hi........... *skrattler*

Unnskyld, stygt å le, men må bare;))))

Skrevet

Popkind: Ja, sånn tykk med vann i vet du :)

Og jeg blir ikke fornærma av at dere ler, for jeg ble så sint at jeg begynte å le til slutt selv... Litt av et syn å ligge på siden på gulvet,(greier ikke å ligge på alle fire) kun iført undertøy å tørke opp brus!! Ordentlig lækker ja!

Skrevet

*lerennåmer*

Syns jeg ser det!!!

Skrevet

Uff,noen dager så har man bare uflaks i det meste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...