Gå til innhold

April: Skjekk ut det her,skjedde like bortfor meg.

Anbefalte innlegg

http://www.vol.no/nyhet.asp?F=F&N=16409

er en av lærerene på skolen jeg går på sin hest,eller er vel ikke hans hest,,men den står hos han,og der hvor hesten ble påkjørt er rett bortfor bhg,heldigivs skjedde det her igår ettermiddag.

Så det kom en trakto kjørende i full fart forbi huset (vi bor på en sidevei,med hovedveien rett oppafor) så da traktoren kom tilbake,så jeg det hang en fot utafor skuffen på traktoren,det var hesten sin.

Huff..så bilen igår også,det er helt smadret fremme.

Og da vi skulle på butikken,var veien nettopp åpnet,lå det blod over hele veien og gangstien,da vi kom tilbake hold de på å vaske veien.

Huff..skummelt å tenke på.

Skjønte fint lite hvorfor det bare kom flere å flere biler å stod utafor på hovedveien,og køen ble lengere å lengere,helt til jeg gikk ut,og så at det var 2hester i krysset opp til skolen,da gikk det et lys opp for meg at det var sikkert en hest som var blitt påkjørt.

Ingen som redd dem,to hester som hadde stukket av,og det er et godt stykke til hvor de hører hjemme,så de har sprunge langt.

De hadde fått tak i begge,men så rev den ene seg løs,og da ble den andre så stresse at den sprang rett i veien å rett i en bil.

huff..

Fortsetter under...

uff..stakkar sjåfør tenker jeg da... syns selv det er kjempeskummelt å kjøre bil... eller tenker ikke på det når jeg kjører, men når jeg tenker på hvor mye som kan gå galt på veien blir jeg lettere nervøs...

Nei, skummelt det der! kunne vært her...står to hester på et jorde like ved her.. men vi bor heldigvis innerst i en blindgate så ikke så mye action like uttafor.. Men er bare 50 meter så er vi på hovedveien...

Ja tenker også på sjåføren, det må være litt av et sjokk i det der det smeller. Har selv sittet i bil som er blitt kjørt på - og ja det smeller godt og det er skremmende.

Håper hesten ikke led noe også da, det er sikkert like dramatisk for dyrene.

Men må si meg enig med min far - det er mange bilister som aldrig skulle hatt lappen.

Kjørte bak en mann her sist helg, han var millimeter fra autovernet et par ganger. Han var mer utenfor den hvite stripen enn på vegen. Får håpe noen pluket han opp før han krasja i grøfta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...