lærer Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Jeg holder på å bli gal..... Først hadde den stakkars jenta mi kolikk i 3 mnd, og vi gledet oss stort til et nytt og bedre liv. Heldigvis er hun kvitt kolikksmertene, men hun er så vanvitig sutrete. Det er ikke ofte hun er blid og fornøyd i våken tilstand, og det er ganske frustrerende. Gjør jeg noe galt? Hun er våken fra ca 09-12 og 15-19. Kvelden er værst. Er deres babyer også slik?
-carina- Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Gutten min sutrer også litt i blant... Han elsker å bli båret rundt, nysgjerrig og vil opp og se! Men har oppdaget at jeg bommer litt i blant, faktisk så hender det han sutrer, og jeg bærer og bærer... Og så er det faktisk "alene-tid" han trenger. Bare ligge med smokken i ro og fred... Har du prøvd det? )
lærer Skrevet 16. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2006 Jeg har prøvd det meste, tror jeg. Har henne på fanget, bærer henne, lar henne se på tv, leker med henne og lar henne ligge i fred og ro på madrassen. Ingenting hjelper.. Er ganske sikker på at hun får nok mat også
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Ja, hun har sutra en stund... Og jeg skjønner ikke hva det kan være... Men det er frustrerende! Kanskje hun0 ikke er fornøyd med å bare få melk? Det har jeg tenkt på. Hun viser kjempeinteresse for vannflaska jeg bærer med meg rundt omkring (hun ammes så det er ikke det at hun tror det er mat). Hun fikk smake litt vann, og skrek da jeg tok bort flasken, selv om hun fikk "ganske mye". På tide med grøt kanskje..?
Mammatiltojenter*V&J Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Vår jente var også slik den periode - utrolig frustrerende, men det går over - Vilde er nå 5 1/2 mnd og veldig blid når hun er våken. Tror det bare er sånn at noen barn er mer krevende enn andre. Kan også være at hun sover litt for lite - vår jente er veldig sutrete når hun er overtrøtt. Forstår veldig godt hvordan du har det, trøsten er at det går over (selv om det kanskje ikke hjelper så mye nå:-)
Gjest Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Kanskje det er begynnelsen på tennene!!! Gutten min var sånn, og nå (snart 5 mnd) er det en tann på vei ut!!
Babykilo Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Jeg tror flere dubber er løsningen, men det er ikke så greit å bare legge dem... hva med å prøve intensivt å få henne til å sove med en gang sutringen begynner? Min holder ikke mer enn ca 1,5 time før han blir sutrete. Hvis han blir helt overtrøtt er helvetet løs. Byss, bær, am ham, alt som funker. Jeg må holde hendene til min for at han skal sovne.
~Endorfina~ Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Var akkurat samme her, sutra veldig en periode ca 4 mnd - eneste som funka var ut i vogn og babybjørn. Gikk noen mil da ja! Nå er hun 5mnd og myyye bedre.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Mina på 2 mnd er også sutrete på kveldstid.. Krever ofte mat til leggetid.. Men så lenge hun sover hele natta, så fyller hun seg sikkert bare opp
nenana Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 jenta vår var også veldig sutrete når hun var 4 mnd. Vi fant ut at hun rett og slett trengte mer mat for hun ble ikke mett av kun mm, så vi begynte med mme og skal si deg at vi fikk en mye mer fornøyd unge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå