Gå til innhold

Hjelp meg litt jenter!

Anbefalte innlegg

Testet positivt på EL-test 5.okt. Fikk TR 18.okt. Den var over 22.okt.

Testet positivt på EL-test igjen 3.nov.

Når kan jeg da forvente å få TR igjen???

Eller når kan jeg event. teste om jeg er gravid??? Spennende dette..! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7111247-hjelp-meg-litt-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan nok teste allerede i dag (som mest sannsynlig er IKM).Men mange gravide tester ikke positivt før noen dager over forventet mensdag, så hvis du er litt tålmodig kan det være lurt å vente et par dager :)

Veldig spennende da! Krysser fingra for deg :)

Annonse

Det som er litt rart, er at jeg hadde ei rar lita "blødning" på tirsdagskvelden...

Det var liksom ikke mensen, for det var så lite, men husker jeg ble skuffet, for jeg trodde det var det. Det er jo sånn det bruker å være helt i begynnelsen av TR... Hm... Det var liksom som litt lys rød utflod... Men i går morrest var det ikke mer.. Og har ikke hatt no mer siden...

Hei igjen, du kan jo godt teste i dag dersom du ikke har tålmodighet til å vente noen dager. Jeg testet dagen før IKM og den ble negativ selv om jeg var gravid. Testet igjen dagen etter IKM og da var den svaaaakt positiv.

Hvis du lurer veldig, ville jeg tatt en test i morgen tidlig. Hvis du er gravid og du venter mens i dag eller i morgen vil du mest sannsynlig få positiv test i morgen tidlig.

Kan være festeblødning og er i så fall et veldig godt tegn (betyr at et befruktet egg graver seg inn i livmorsveggen). Skal sies at dette kke er veldig vanlig å oppleve (altså at man blør litt i forbindelse med festingen), men noen gjør og du kan jo være blant dem.

Annonse

Jeg har faktisk en veldig god følelse av at jeg er gravid, så skuffelsen var stor da testen var negativ. Bare venter og venter nå... Vil ikke ha TR!!! Har ingen symptomer, men det hadde jeg ikke da jeg ble gravid med snuppa heller.. Var 7 uker på vei da jeg fant ut at jeg var gravid med henne... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...