Gå til innhold

amme madrass- hva er det ??

Meg og mine to skjønne jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er amme madrass. aldri hørt om det.

Har hørt om halv måne formet amme pute, har hørt om apne madrass ( for de som ikke vet det, det er en spesielt matte som registerer hvis ungen skulle slutte å puste i mer enn 10 sek, 15 sek, 20 sek. du kan velge ) dette lånes ut fra sykehusene til familier i spesielle tilfeller.

Men hva er amme madrass, og hvorfor trenger man egentelig en spesiell madrass for å amme bra. Noe sier meg at det er sikkert amme pute det menes, eller vanlig baby madrass.

Enlighten me someone

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he jeg startet tråden lenger nede og venter spent på svar....jo det er visstnok en genial oppfinnelse. en slags kurv! eller madrass med vegger. Disse veggene knytter du opp eller ned. så om natta når du ammer tar du ned veggen på den ene siden, legger puppen inntil babyen, ammer og tar veggen opp igjen når du er ferdig. du kan da løfte hele "kurven" tilbake i seng/vugge uten at babyen vokser av miljøskifte...og om du er veldig trøtt så kan babyen bare fortsette å sove i senga di uten at du ruller over babyen eller den havner under dyna di....liksom en egen liten seng i den store senga....forsto du det???

Skrevet

Jøss,

så mye rart de finner opp for tiden. Masse greier som er lurt å ha, men som vi egentlig ikke trenger, men som vi "ikke klarer oss uten"

Må bare le.

hehe

Skrevet

he he...ja det var det jeg lurte på om dette er noe vi må ha, men egentlig ikke trenger....eller om det virkelig er en god investering??? hørtes jo lurt ut....babyen min sist hadde tendens til å våkne når vi skulle flytte han etter amming...av og til sovnet jeg mens jeg ammet og våknet stressa opp og fant han under dyna mi...sovende så søtt

Skrevet

fant deet på nettet

DRY Ammemadrass

Mange velger å amme i sengen om natten, eller å la sitt syke barn ligge nært. Alles store skrekk er at barnet skal skli under en av foreldrene og bli klemt. Ammemadrassen har kanter som kan brettes opp og blir således til en liten seng i sengen.

Ligg komfortabelt med ammemadrassen mens du ammer. Brett opp kanten på madrassen når du er ferdig, så hindrer du at barnet sklir inntil deg. Flytt babyen over i sin egen seng uten at barnet våkner opp p.g.a. en kald seng eller nye lukter. DRY Ammemadrass gjør sengen mindre for nyfødte og premature babyer, hindrer søl i foreldresengen ved amming, gulping og lekke bleier, kan brukes i de fleste vugger. Vaskbar på 60 grader. Mål utvendig: 39x67x14.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...