Gå til innhold

Jeg har blitt mamma!

MorraTeFreja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

En liten oppdatering om mitt nye liv:

Dagene bestå i pupp, pupp og atter pupp. Og masse kos såklart. Hun er veldig grei, enn så lenge, fornøyd når maten kommer til tiden. Også om natten. Det blir noen ammeøkter på natterstid, men det er jo som det skal være. Såre brystvorter er ikke gøy, men jeg biter tennene sammen, smører med melk og PureLan og håper det bedrer seg snart.

Oppholdet på sykehuset, som i mitt tilfelle var Rikshospitalet, har jeg bare godt å si om. Fantastisk personale som var utrolig hjelpsomme.

Fødselen tok litt tid, (vannet gikk 33 timer før hun kom) så jeg hadde ikke mindre enn 3 jordmødre.....litt surt at hun jeg hadde som nr 2, gikk av vakt 1,5 time før Freja kom, men hun som overtok var også helt topp. De var alle så flinke til å veilede meg underveis, så jeg følte meg godt tatt vare på.

Mine rier tok seg aldri skikkelig opp, så jeg måtte få drypp før ting virkelig satte i gang, det var ikke så moro, men da de la inn epiduralen ble alt mye bedre.

Vi har alt prøvd barnevognen, må si det var en spesiell følelse å gå og trille sitt eget lille barn :-)) Stolt som få ja. Man tror jo man er den eneste i hele verden som har klart å lage et barn....iallefall et så vakkert et. He-he.

Blir ikke mye tid til nettet, men jeg kikker da innom og følger litt med.

Lykke til til alle dere som går og venter på å føde, det er bare så stort!

Å neida, din tur kommer, Singelmamma - ganske så snart vil jeg tippe!!

Vi må få til et treff igjen, dere blir vel med Månebarn og lille Selma og snart Alenemor??

Morsomt å kunne treffes igjen, nå uten mager....

Pst! Gikk på vekten 9 dager etter fødselen....wow, 16 kilo var borte vekk!! :-))))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...