Gå til innhold

Flere som er rundt 10 dager over ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er jeg den på bim som for tiden er lengst over termin ?

Formen er fin og det ser ikke ut til å bli fødsel på meg med det første (eller andre : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å nei du, jeg er tolv dager over tiden. har vært til overtidskontroll i dag, har 3 cm åpning og er blitt strippet. babyen min er 4 kilo så han kan godt komme ut snart. skal til ny kontroll i morgen, får se om jeg blir satt igang da!!!!

Skrevet

næmen vennen er du ikke på sykehuset....

Tenkte å sende en melding siden jeg ikke har sett deg her inne og da håpet jeg på at du lå på sykehuset og presset....

Skrevet

Har ikke tid til sånt nå i føradventstiden skjønner du vel ; )

Skrevet

7 dager over her...skal på overtidskontroll i morgen.

ser ikke ut som om no vil ut her i gården nei....så begynner å tenke på igangsetting. jeg vet jo ingenting om det heller, har ikke fått noe informasjon i det hele tatt. så jeg synes dette begynner å bli skremmende......blir jeg satt på kur?drypp?kommer riene til å ta meg med storm? ikke vet jeg :)

Skrevet

Om mulig : UNNGÅ DRYPP !!!!!!!!!!!!!!

Har så dårlig erfaring med å bli satt igang.. Riene kommer tettere og er mye sterkere. ENESTE fordel er at det nok går noe fortere.. Det er jo ikke farlig å gå 14 dager over, så om de mener det er forsvarlig, VENT til det skjer av seg selv = )

Skrevet

12 dager over termin her - overtidsvurdering i morgen. Har innfunnet meg med at dette ikke går av seg selv, så nå venter jeg bare på hva de har å si i morgen. :-))

Skrevet

Hei novembergutt - hvordan var det å bli strippet - ubehagelig? Skal på overtidskontroll i morgen, er 12 dager over nå, spent på hvordan det ser ut der oppe...

Skrevet

jeg er 11 dager over, skal på ny overtidsvurdering imorgen, jeg var igår også, håper det starter av seg selv synes det er så mange som sier det er værre å bli satt igang enn å føde normalt, blir litt nervøs...

Skrevet

Jeg er også 11 dager over, så vi er da en god del som går litt over terminen.

Jeg fikk mast meg til en kontroll på sykehuset i morra, og skal dit klokka halv ni.

Er spent på det, for det første håper jeg at alt ser ok ut med barnet, dernest håper jeg selvsagt at jeg er godt modnet.

Hvis alt ser ok ut, skal jeg ikke be om å bli satt i gang, men jeg regner med litt tøying der inne hvis jeg er moden nok. Spent.

Dessuten har jeg vonde rier (ja jeg kaller det rier, selv om de ikke er helt regelmessige og det er lenge mellom hver). De kommer med ca en halv times mellomrom, så kan de ta en pause en time eller så, men kommer tilbake, og de kommer uavhengig av hvilken stilling jeg er i kan ligge eller sitte eller stå. derfor får jeg jo litt forhåpninger, men slik var det i går også. Jeg må puste meg gjennom dem, så vondt er det.

Håper dere oppdaterer hvordan det går med dere alle, er spennende å følge med dere, spesielt fordi vi alle er over termin.

Skrevet

er 9 dager over og var på kontroll i dag. 2 cm åpning og ble tøyd litt. det var litt ubehagelig, men ikke farlig vondt. han håpet det kunne gjøre så jeg fødte av meg selv i løpet av helga. blødde til morgenen i dag så det skjer helt klart noe. det var vel slimproppen som gikk tenker jeg. lykke til alle sammen.

Skrevet

Ny dag og nå er jeg 11 dager over : ) Tiden går... og her skjer det ingenting. Skal ikke på overtidskontroll før mandag, håper ting skjer av seg selv.. Men faktisk tror jeg at jeg sitter med baby I magen på mandag også ! Hvordan går det med de av dere som har vært på kontroll ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...