Gå til innhold

Eeeh..Slutta på pilla jeg=o)

Anbefalte innlegg

Hehehehe...

Slutta på pilla i går=o) Føler meg fri....Sambo vet det ikke men han får vite det i kveld...

Slutta pga sykdom nå... Har ørebetennelse og går da på antibiotika... Blir kvalm så da fant jeg ut at det var like greit å slutte nå enn å vente til slutten av desember...Gruer meg til å fortelle sambo...

Menmen gjort er gjort...=o)

Klem til alle sammen=o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7110934-eeehslutta-p%C3%A5-pilla-jego/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj... lykke til!!

Det er jo bare for han å gå å kjøpe kondomer da... hehe!!

Han skjønner gjerne at du mener det nå.. de er ofte litt trege, og vet vi er en smule fornuftige.. så nå blir han nok overrasket!!!

Klem til deg og lykke til!! Deilig å slippe de hormonene...

Ja, deilig... Blir så kvalm av dem og de jeg tok var ganske "milde"...

Spurte i går om vi skulle ha en til, han sa nei... =o(

Det var ikke gøy å hør, men får vel vilja mi tils slutt, dessuten passer det best nå...Basta...Hehehe

Klem

Ja det er bare å sette hardt mot hardt og stå på ditt BabyCakes:-) når du i tillegg blir kvalm av pillene er det jo ingenting å diskutere ikke sant?så får sambo din kjøpe seg de sørens kondomene så får vi se hvor lenge de er gøy å bruke!!! ikke lenge tipper jeg...hehe neida men jeg tror han skifter mening snart jeg...

Klem:-)

Hehehe... Håper han skifter mening fort, for jeg er ikke så stor fan av disse dongene... Blir så tørr...Eeh kanskje litt mer detalj en nødvendig... Tiihii...

Orker ikke å være kvalm når man må konse seg på skolen og slikt...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...