Ettena=) Skrevet 16. november 2006 #1 Del Skrevet 16. november 2006 er det flere som får mere og farga rundt da mensen skulle kommet til normalt???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 16. november 2006 #2 Del Skrevet 16. november 2006 Hei.. Nei, ikke for meg.. nå har jeg ikke oversikt over når jeg skulle hatt mens, bare glad jeg har pause.. tihi.. men ikke merket nor forskjell på utfold noen gang.. har mere utflod enn før, men ikke noe på farge.. men det er sikkert normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #3 Del Skrevet 16. november 2006 Wow!Ble helt imponert over strukturen og oversikten din!Ante ikke når jeg skulle ha mensen før jeg ble gravid heller, og fant derfor ikke ut at jeg var gravid før jeg var nesten tre mnd på vei.... Jeg er forferdelig distre og glemsk når det gjelder tall og datoer, derfor beundrer jeg mennesker som har denne gaven! Tror kanskje jeg ville sjekket det med jordmor eller lege om jeg hadde følt meg usikker, alt er jo så forskjellig fra person til person. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå