Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Del Skrevet 16. november 2006 Er nå i uke 28.. Jeg kjenner bevegelser hver dag.. flere ganger om dagen.. Men føler det er roligere inni der enn før.. kjenner liksom ikke de sterke sparkene lengre. Kjenner mer velting,skliing og bevegelse inni der.. Er det vanlig? Er det fordi det er mindre plass inni magen? Kjenner mest liv neders i magen.. men kjenner av og til beina sklir over ved mellomgulvet.. Jeg er første gangs og har naturlig nok ikke vært igjennom en gravididtet før så jeg vet ikke hva som er vanlig.. Men det er vel kanskje slik at det er liten plass å sparke på,nå som jeg er kommet så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 16. november 2006 #2 Del Skrevet 16. november 2006 Hei.. jeg er i uke 29 og min gutt er helt turbo, kjenner spark over alt i magen og ser hodet "bule" ut... babyen har fremdeles god plass å bevege seg på.. kanskje din baby sparker mye inne i magen og ikke ut mot veggen, er stor forskjell på de bevegelsene og følelsen av å kjenne liv.. er nok ikke noe galt, så lange man kjenner liv så er det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
line-82 Skrevet 16. november 2006 #3 Del Skrevet 16. november 2006 Hei og hopp:) Jeg er i slutten av uke 27, og her har sparkingen bare tatt seg mer og mer opp. Sparker rimelig hardt og kontinuerlig hele dagen, og gjerne om natten og...Blir lite avslapning;) Venninna mi kjente få spark gjennom hele svangerskapet hun, så hun var jo naturlig nok bekymret over dette. Men hun fikk en sunn og frisk gutt som er verdens snilleste. At han også er temmelig rolig nå er jo bare en liten bonus. Man vokser og gror i ulikt tempo, og klart det blir mindre plass etter hvert, spørs helt på hvordan kroppen din var i utgangspunktet, og hvordan den tilpasser seg svangerskapet. Ønsker deg lykke til videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #4 Del Skrevet 17. november 2006 Heia. Pussig. Var akkurat det samme jeg sa til kjæresten i dag morges, at de kraftige sparkene har blitt borte. Kjenner mye liv jeg og, men mindre kraftige, I dag trykket jeg tilbake når babyen sparket/slo ut til siden, fikk respons da,artig. Men aner ikke om det var spark eller slag. Får liksom ikke de voldsomme, harde sparkene lengre. Kanskje babyen har fått mer finmotorikk. Skal ta det opp med jordmora på 28 ukers kontroll på tirsdag så kan jeg gi tilbakemelding på hva hun sier. Sikkert vanlig. Og vi har jo merket dette ca. samtidig også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jippii Skrevet 17. november 2006 #5 Del Skrevet 17. november 2006 hvor godt man kjenner sparkene kommer an på hvordan beibien ligger... ligger h*n med hodet ned så skal man visst kjenne sparkene bedre, enn om h*n ligger med hodet opp...også kommer det jo an på om h*n ligger med magen ut mot din mave, eller inn mot din rygg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 17. november 2006 #6 Del Skrevet 17. november 2006 klart alt varierer med sparkene og baby'ene... men har også hørt at bevegelsene fra baby'n kommer til å bli litt kontrollerte, slik at det ikke blir så mye plutselige harde spark som før... baby'en får kontroll over føtter og hender og bevegelsene den gjør blir mere "behagelige".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #7 Del Skrevet 17. november 2006 Takk for svar! Ble ganske lettet nå! Kjempe fint om du gir meg tilbakemelding om hva jordmor svarer når du spør henne! Du kan jo bare svare på dette innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #8 Del Skrevet 17. november 2006 Ja, skal gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 17. november 2006 #9 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har heller ikke så kraftige spark lenger, av og til, men mest bare masse bevegelse.. På kveldene er ho ganske aktiv.. Koser meg så med magen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå