Steinbukk77 Skrevet 16. november 2006 #1 Del Skrevet 16. november 2006 Hei du! Bare lurte på hvordan pergo formen din er? Jeg la merke til at vi begynte på pillene samme dag. Torsdag i forrige uke. Stemmer ikke det? Jeg kjennte i går at det murret litt i eggstokkene, men det er litt tidlig for eggløsning enda. SKal begynne å teste i morra. Forventer utslag på testen på mandag eller tirsdag. Syklus vil da bli et sted mellom 31 og 33 dager. Enn du da? Er dette din andre kur? Det er min andre! Dobbel er dosen. Uffameg, jeg sitter her på jobben og surrer. Får ikke gjort noe fornuftig i dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7110848-kick80/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick80 Skrevet 16. november 2006 #2 Del Skrevet 16. november 2006 Hei, så gøy! ) Ja, jeg startet på torsdag jeg også, så da er vi vel på dag 12 i dag. Hadde ikke tenkt så nøye over det. Har hatt endel andre ting å tenke på i det siste, så jeg har ikke fulgt med. Da er det vel på tide å starte EL-testingen snart. Jeg fikk utslag på EL-testene på dag 20 og 21 sist, så jeg regner med det blir det samme denne gangen. Men for å være sikker, så tror jeg kanskje jeg starter testingen i dag. Dette er min tredje kur. Hadde en enkel kur først som ikke gav meg EL, og så har jeg hatt en dobbel kur som jeg fikk EL av. Skal ha en dobbel kur til etter denne, og hvis jeg ikke er gravid da, så blir det sprøyter og AIH neste. Begynner å merke Pergoen litt. Har litt vondt i hodet, og kvisene begynner å poppe frem igjen. (URK!) Ikke noe gøy å gå rundt som en fjortis, heller... Og så er jeg sinnsykt trøtt for tida. Trenger 11-12 timer søvn for å i det hele tatt fungere. Sover mye ellers også, men jeg merker at det er noe ekstra nå. Har vondt under den ene armen også. Det har jeg fått de andre kurene også, og så sprer det seg til brystene etter hvert. Det stikker liksom. Kjenner ingenting i eggstokkene, men jeg håper det kommer om noen dager. ;o) Hvordan er opplegget for deg fremover? Hvor mange kurer skal du ha? Hadde du EL på forrige kur? Har dere prøvd lenge? Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7110848-kick80/#findComment-7111811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinbukk77 Skrevet 17. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 17. november 2006 Opplegget for meg...tja. bli gravid før jul. Neida. Jeg har fått resept på to dobble pergokurer til, så får vi se hva som skjer etter det. Men jeg blir nok gravid. Har vært det to ganger tidligere men har mistet disse to barna ganske sent i svangerskapet pga av morkake som ikke fungere som den skal... Men når jeg blir gravid igjen skal jeg få medisiner og oppfølging fra eksperter på St. Olavs hospital, og jeg krysser fingra for at det skal gå bra. Jeg har eggløsning av meg selv, men har lange ustabile sykluser og for å piffe opp litt og få syklus med normal lengde får jeg pergo. Pergosyklus har vært 31 og 33 dager. Normal syklus (uten pergo) 33-47 dager, med de fleste rundt 36 dager. Og du spørr om jeg har prøvd lenge, ja det har vi. Sluttet med p-piller for 4 år siden. Begynner å slite på psyken min dette... Spennende tider fremover Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7110848-kick80/#findComment-7124300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick80 Skrevet 17. november 2006 #4 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg synes også det er skikkelig tungt. Og vi har "bare" prøvd i 14-15 måneder. Jeg vet ikke hva jeg skal forvente meg av Pergoen. Håper den skal hjelpe, men jeg har ikke lyst til å få forhåpningene for høyt opp. Det er ingenting som er så kjipt som å få mensen når man ikke vil ha den. Vet ikke om Pergoen er nok. Jeg får jo EL nå, men jeg vet egentlig ikke hva mer som må til. Sæden til mannen min er jo normal. Fint at du får tettere oppfølgning denne gangen. Krysser fingrene for at vi er gravide før jul! ) Du merker ikke noe mer til EL? Jeg testet negativt i går. Forventer jo ikke noe annet før om en uke. Nå er det helg! YES!! ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7110848-kick80/#findComment-7126989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå