Gå til innhold

Bruker dere våtservietter eller vann og klut (ved bleieskift)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var veldig flink til å bruke vann og klut med førstemann, men denne gangen bruker jeg mest våtservietter. Hva bruker dere?

Fortsetter under...

Skrevet

min reagerte så veldig på våt servietter...så vi bruker klut og vann. det er jo så mye rart i de klutene...og fleste er jo godt parfymert.

Skrevet

Skyller stumpen i vasken når han har bæsjet. Vasker med våt klut ellers. Bruker våtservietter om natten og når vi er ute på tur...

Skrevet

Samme her. Med førstemann brukte jeg vann og klut til hun var 1 år. Men nå har det gått i våtservietter siden gutten vår var 2 mndr.

Skrevet

Vi bruker kompresser til stumpen nar det er bæsj, men ellers vaskekluter. Kun vatservietter nar vi er ute pa tur.

Skrevet

ved tiss bruker jeg ingenting. og ellers bruker jeg mesoft bommulskompresser vann og olje, evt putter rompa under springen

Annonse

Skrevet

bruker kun klut og vann hjemme. når vi er ute så bruker eg våtservietter.

Skrevet

Bruker engangs papir-kluter, kjøper på Rimi/Ica. Billige og myke...

Våtservietter kun på tur! :o)

Skrevet

Rudo har stooore pakker med engangskluter man bare har vann på. De er billige, koster 100kr for 3 pakker. Mye billigere og mykere enn de man kjøper i daglivarehandelen:-)

Også er de kjempefine for stompen:-)

Skrevet

Bruker mesoft som vi kjøper på apoteket, og avslutter med en klut.

Skrevet

Bruker vann og klut ... har hun bæsjet så tar jeg vekk det værste med våtserviett før jeg vasker med klut.

På tur bruker vi våtservietter da

Skrevet

Vi bruker libero sine kluter som dyppes i vann :) Enkelt og greit med det..

På tur bruker vi våtservietter da :D

Annonse

Skrevet

Bruker kun mesoft og har gjort det helt siden go'klompen kom til verden. Deilig å slippe å vaske på kluter :o) Så er dem myke og gode også da.

Skrevet

Ved morgenstellet og kveldstellet bruker jeg klut og vann,ellers går det på våtservietter:)

Skrevet

Bruker TORK premium WASH CLOTH med vann,de koster 80; for 135 ark.Ganske dyre,men bestiller de gjennom bhg der mamma jobber..så det blir billigere:O)

Skrevet

Jeg bruker Mesoft kompresser med litt baby hudvask fra Sebamed hjemme og vårservietter ute på tur. Ved mye bæsjing er det best å bare skylle stumpen under springen:)

Skrevet

libero vaskeservietter.

våtservietter kun på tur

Skrevet

coop x-tra sine våtservietter uten parfyme..

Skrevet

Vann og usterile kompresser her, syns våtservietter er så ekkelt! Blir liksom igjen en hinne på huden...

Skrevet

Skyller ved bæsj. Hender jeg gjør det ved tiss også. Hvis ikke bruker jeg mesoft kluter med vann.

Skrevet

vi bruker kun vann og klut..har hatt en pakke med våtservietter i 6 mnd nå..hehe.. har den i stellevesken i tillfelle hun bæsjer når vi er å handler osv...

Skrevet

Bruker vann og klut når vi er hjemme og han har bæsjet, bruker ingenting ved kun tiss. (men det er som regel litt bæsj hver gang her da...)

Også coop x-tra sine våtserivetter når vi er på tur!

Skrevet

hun er så liten at vi skyller henne i springen uansett. Vann og kanskje en klut er alt. ;O) ingen utslett eller annet ubehag her enda!

Skrevet

Bruker vatn og klut + litt lactacyd underlivssåpe ved bæsjing ( 9 mnd)

Bruker kun våtservietter på tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...