Gå til innhold

Juni: vestlandske meierier a\s

Anbefalte innlegg

Skrevet

korsn bivirkninge? e veit ingenting om den medisin...fikk berre hør dæ av en bekjent at e kunn hør mæ legen om å få....vart litt vel skeptisk no...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt var ikke seg selv rett og slett, slapp og rar liksom...Skikkelig ekkelt var det.

Han satt og skalv ved frokostbordet dagen etterpå... Vi gav han to kvelder så orka jeg ikke mer. Dessuten hjelepr det bare på innsovningen, så dersom du har problemer med at han våkner mange ganger til natta hjelper det deg nok ikke særli.

Har du sjekka gutten din for KISS??

Skrevet

kiss?

Skrevet

Ja det er låsninger i nakken. Dette fører ofte til urolige barn, mye skrik, kan forveksles med kolikk, barnet har kanskje en favoritt side, ligge litt i bananform...osv..

dette var bare raskt sammendrag, kan lese om det på ammehjelpen sine sider f.eks.

www.ammehjelpen.no, let under a-å - kiss/kidd

Skrevet

har hatt han til manuel terapaut...ingen ting i nsakken...men veit ikkje om de merka nå sånt da...å kolikk dæ hadde han...tel de grader.

Skrevet

bra like stor de her når de kom til...men isaac e større no...9450 g.

Skrevet

oj, jøss:) en skikkeli plugg du har da!!hehe..

Skrevet

ammer du eller får han flaske el begge deler? Min får kun pupp enda da, må kanskje snart begynne med litt ekstra, grøt el no.

Skrevet

han fikk puppe nekt for en liten mnd siden. nektet i stein. så her er det mme og grøt. men han har lagt like mye på seg hele tiden. matmons :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...