Gå til innhold

Når skal dere si det?? Har dere sagt det??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sagt det til noen venner. ikke på jobbem og heller ikke foreldrene vår/familien. det skal være en hemmelighet en stund enda. hvor lenge hvet vi ikke.

 

Med første mann fant mamma det ut da jeg kastet opp da hun var på besøk og hun spurte meg rette ut om jeg var gravdi.

Andre gang fikk de et brev fra vår eldste sønn på julaften hvor det stod han skulle bli storebror.

Så får vi se hvordan denne gang. var noen her inne som hadde sendt blomster med beskjeden. syntes det var en god ide`.

 

Det er kjekt med hemmeligheter så vi holder det for oss selv en stund til ja,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt, jeg. Men det blir ikke enda iallfall. Er bare 7+2,så ingenting er sikkert enda! Leker med tanken på å si det til foreldrene våre i jula,men vet ikke helt... Kanskje vi venter til utpå nyåret. Jeg har mistet en gang før,i uke 5,så tar ingenting for gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma,pappa,søss og venninna mi vet d.ingen andre da bortsett fra sambo..tenkte jeg skulle vente til nyttår me å fortelle noe for jeg er livredd rett å slett herre gangen,var ikke slik me førstemann..bekymrer meg hele tiden=O( familien til sambo skal få vite d på nyåret tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det til mine foreldre, måtte ha noen å snakke med som vet hvordan det er. Så vet sjefen min det, jeg sa det da jeg ble sykemeldt. Planen er at resten skal få vite det på julaften, men vi får se om det går an å holde det så lenge... Tror det er en del som har mistanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre, svigerforeldre og mine søster den dagen jeg tissa blått! -Deretter fortalte jeg det til sjefene mine på jobben, sånn omtrent i uke 8. -Vet at de har en stor-offensiv på gang, og vil de skal være klar over at jeg mest sannsynelig ikke får deltatt hele veien. (Så sant alt går bra!) Nå har jeg begynt uke 12, og fortalte det til de andre kollegaene mine. Har allerede litt mage, så det ble mest av forfengelighetshensyn..

 

Er ikke så bra på å holde på hemmeligheter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har fortalt 2 venninner som også er gravide, de vet at vi har prøvd en stund. skal fortelle mamma og pappa neste helg når de kommer på besøk, da er jeg 6 uker. skal prøve å ikke si noe til andre venner og kollegaer før etter uke 12.... men det er vanskelig! hehe! holder på å sprekke!

men hvis jeg skulle miste så vil jeg snakke med familie og venner om det etterpå, jeg er en åpen person som trenger å prate med de rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det til mange jeg ;-)

 

Nå går det heller ikke å skjule lenger - magen er stor..........

 

Vennene mine visste det med en gang de - synes det er så greit å snakke med dem - uansett hvordan det går.

 

Lykke til

 

Hvor langt er du på vei da?

 

Jeg er akkurat 11 uker jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen skal vi vente så lenge som mulig. Har en baby på 4 mdn og er 7 uker på vei. Sist gang fikk storebror vite det tidlig fordi jeg var så kvalm og kastet opp hele tiden (han er ti år) og det ble leeeeenge å vente for han. Synes han har rett til å vite det først....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...