Gå til innhold

Lykkelig gravid, men ikke særlig planlagt, der da?


Gjest

Anbefalte innlegg

Kan tro jeg er glad for å få være gravid for 3. gang. super heldig! Men planlagt var det ikke. Eller jo det var planlagt, men det skjedde et år før det skulle skje,hehehe. var sikkert en mening med det, vi gleder oss ihvertfall masse.

 

 

 

Dere da, var det planlagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer da,selv om det ikke var planert:-) Passet det dårlig med jobb og sånn,eller?

 

Her kom det veldig kjært og veldig planlagt! Vi har ønska oss dette siden starten av 2005,så når det endelig skjedde var vi overlykkelige! Blir vårt første! Og det klaffa på bryllupsnatta av alle ting!!!!!!!! Så da slapp vi lapraskopien og prøverør alikevel,hurra!

 

Hvor gamle er de andre 2 barna dine?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som å høre meg selv i grunn...

 

Har termin på 2-årsdagen til minsten. Storebror vil være 3 år 9 mnd.

 

Vi hadde tenkt å vente et år eller to til, til vi har fått etablert oss litt mer med hus og jobb. Men nå når vi er kommet over sjokket gleder vi oss ja:)

 

(Det er ikke du som er på tettinntil vel? Som jeg har vært på treff hos? Jeg har ikke avslørt meg der enda jeg da...)

 

Foreløbig anonym som gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så koselig da, og så på bryllupsnatten, romantisk. planla dere bryllup ut i fra eggløsning,hehehe! så bra dere slapp behandling for å få det til. Gratulere!

Mine 2 gutter er 5 år, og 3 år. de blir 6 og 4 når neste mann kommer. passer jo egentlig fint det med aldren. og eldste mann begynner på skolen til høsten så sånt sett passet det jo veldig bra!

Derfor det ikke passet er for vi er mitt oppi et stoooort oppusnings prosjekt. vi totalrenoverer et 60 års gammlet hus og ikke minst vi bor oppi det hele! skrekken! Jeg håper jeg slipper å bli dårlig at jeg holder meg i form så jeg kan være til hjelp i huset om ikke annet finne på noe med guttene så mannen kan jobbe.

Fåreløpig er jeg i kjempe form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.tettinntil.com er et forum for alle som er lei av Babybjørnen og er interessert i andre måter å bære barn på (bæreseler, slynger, sjal mm) Anbefales! Men det advares mot at man lett blir hekta på bæretøy og plutselig ønsker seg 5 Mei Tai og 5 bæresjal til...

 

Med et lite knøtt til ser jeg det som en stor befrielse å kunne knyte et barn på magen eller ryggen og fremdeles ha armene fri:)

 

Jeg har forresten termin 4 juli(tror jeg).

 

Foreløbig anomym som gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja,litt oppussing går nok greit,det er jo masse du kan gjøre som ikke er så tungt! Du får være løpepike og handle inn masse stæsj som mannen din trenger!

Selv hadde jeg ikke orka å pusse opp hus,gravid eller ei,så all ære til dere som tar på dere en slik oppgave! Blir jo veldig bra til slutt da,og det er jo stas å ha gjort alt selv! (vi juksa og kjøpte nyoppussa,flytter inn i januar,men vi skal bygge eget hus om noen år da,blir vel et sant hælvette,he-he!)

 

Passa jo godt at eldstemann starter på skolen,så har du en mindre å tenke på på dagtid iallfall! .-)

 

Går nok kjempefint med dere,skal du se! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss var det planlagt:) Men vi hadde nok sett for oss å være "prøvere" i all hemmelighet en god stund, men spiren satt etter 40 dager den.

 

"Men.... vi har jo ikke prøvd ordentlig engang, jo" var sambos kommentar da jeg fortalte nyheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og gratulerer!

vi prøvde i over 1 år før jeg ble gravid... skulle snart begynne med utredning og greier men plutselig satt den, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...