Gå til innhold

noen flere som meg?


nenja

Anbefalte innlegg

Uff, er ikke noe særlig i form om dagen. Går rundt tappet for energi og kvalm så og si hele tiden. Føler meg veldig sliten. Er i uke 7+2. Er egentlig aldri syk, men i dag måtte jeg ringe inn og si at jeg var syk på jobben. Orket ikke tanken. Kan ikke huske jeg var så ille med lillegutt (som nå er 16 mnd). Slitsomt å ikke ha tid til å sette seg ned å slappe av før klokken er 1930 og han er lagt, hver dag.

 

Håper det går over snart......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det med meg også (men jeg har ingen barn fra før da). Går rundt i koma for tiden og orker ingen ting.

Det er nok desverre normalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her fortiden, er utrolig trøtt,kvalm og føler meg helt elendig form.har en sønn på 16 mnd så er jo fult kjør frem til 20.30. om kvelden. orker nesten ingenting,vill helst bare sove.. er jo så bekymret å fortiden over spira så tar på litt d oxo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måten jeg og.... Kvalm fra morgen til kveld, liten matlyst og trøøøtttt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på her! Har ikke vært utenfor døra siden søndag,har ikke klart! Har bare spydd og ligget på sofaen og følt meg helt for jævlig! Heldigvis føles det litt bedre nå,er bare vanlig kvalm:-) Lurer på om det var et snev av omgangssyke som snek seg inn her noen dager... Må jo være ekstra tøft for dere med barn,det hadde jeg ikke orker nå,altså!

 

God bedring, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt godt å høre at det er flere som har noen tøffe uker (selv om jeg ikke unner noen det). Vi får prøve å se positivt på det og glede oss til at kvalmen går over slik at vi kan nyte svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...