Gå til innhold

Mange som liker barnas grøt og spiser av den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes grøten til tuppa er kjempe god jeg, så hender faktik at jeg har tatt en skål selv :) Flere enn meg`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiste babygrøt før jeg ble gravid jeg.. 3.90kr på kiwi den grøten..

Men så ble jeg plutselig gravid.. noen som hadde putta noe rart i grøten tro? hihi

Skrevet

Grøt er veldig godt ja, men jeg spiser ikke.

Skrevet

Hm..............jeg føler meg truffet! hehe, det gjør jeg også, smaker alltid på grøten, jeg synes den er kjempegod:)

Skrevet

Jepp - synes risgrøten er god jeg :-)

Skrevet

Havregrøten til nød. Men syns middagene er gode. Ikke de han får nå men de som kommer seinere, sånn ved 10 mnd. -1 år.

Skrevet

HAHAHA ja grøten er kjempegod!!!!liker alle grøtene vi har prøvd..favoritten er risgrøt og havregrøt med banan..hihihi

har ikke spist en hel skål selv da..hehe men må smake hver gang ja,et stort jafs og;)

Skrevet

Nå har ikke gutten min begynt med grøt enda, men både jeg og mamman min spiste babygrøt til jeg var 17 år:) Kjempegodt, men nå tror jeg ikke de har den typen som vi spiste lenger. En som man blanda med melk. Nam! Også brukte vi bringebærsyltetøy oppå:)

Skrevet

på noen gamlehjem, bruker de faktisk å gi babygrøt til de som har verst for å tygge...hehe

Skrevet

Ja, faktisk!!! Da poden var halvåret og spiste Hipp 6 måneders grøt med vaniljesmak, lagde jeg en ekstra stor posjon og guttungen og jeg spiste ei skje hver. Den er nyyyydelig! Bør prøves(:

Skrevet

He,he Det var godt å høre at jeg ikke var alene :) Følte meg skikkelig dum som skrev inn innlgget, men måtte bare høre om andre også tok en liten smaksprøve eller mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...