Gjest Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Trenger ikke 3 åringer med hoste eller 6 uker gamle babyer for å ødelegge nattesøvnen. Jeg klarer det helt fint selv. Hadde lagt minsten i vogga i 24 tiden. Han våkna kl 2 for å få pupp. Jeg satte meg opp i sengen og ammet, jeg våknet (trodde jeg hadde bare døset litt) litt senere fortsatt sittende og med babyen i rapestilling......da var kl nesten 4...jeg hadde dormet bort masse tid, og minsten var ikke enig i å bli lagt noe annet sted. Var jo mye bedre oppå mamma. Ny natt i dag...håper jeg klarer å ta meg sammen så det blir årnings på natten for oss.
Mona og Sine Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 hehe kjenner den... fort gjort det
Sigbeth Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 ja man sover tungt innimellom ammingene! jeg tror også ofte at det er 5 min siden sist, og så har det gått flere timer! Men ditt eksempel viser jo hvor rolig man sover med et lite barn inntil seg/i sengen. Burde berolige de som er redd for at de skal rulle over på barnet! (Unntak er selvsagt hvis man har drukket eller er syk!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå