**My little Miss drama and I** Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Jeg bare mmm grønne epler ,de er så sure og saftige at mmm får ikke nokk!!! Har dere noen spesielle ting dere bare må ha?!?!!? Jeg har hørt at spesielle ting som surt eller søtt skal være tegn på et kjønn?! hvilket er hva/ har det stemt på dere?! Skal ikke vite kjønnet jeg uansett ,bare artig å spekulere litt, helelr verken mot det ene eller andre;-)
Gjest Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 HAr ingen formening om kjønn og preferanser i matveien, det tror jeg er individuellt. Mamma hadde lyst på vårruller når hun gikk gravid, og hun fikk både gutt og jente.. Jeg for min del blir helt syk om jeg ikke får lakris. Og da er det ikke hvilken som helst lakris. Det er disse ekstra dropsene med lakris smak som jeg vil ja.. Uten sukker, så det er jeg glad for.
mamma til 3:) Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Hihi:) Mamma hadde dilla på sure grønne epler når ho gikk m meg:o) Gla i sitrus drikke å sånt jeg:) Og m forrige var d lakris for alle penga!! Fikk gutt da!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Har hørt at lakris og sjokolade o.l tyder på gutt, mens sitrus er jente. Selv har jeg lyst på banan og egg kombinert hele tiden, og melk... Vet ikke hva det betyr:)
Gjest Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Brødskive med nugatti crisp og skumma melk! Åså har jeg dilla på hveteboller med paprikapotetgull....
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Sjokoladepudding med vaniljesaus... mmmm det går ned på høykant, og vi får jente.. tror ikke sånne ting stemmer jeg..
**My little Miss drama and I** Skrevet 16. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2006 Nei tror heller ikke på sånne ting ,men jeg elsker å spekulere og se om det stemmer til syvende og sist ,men vet at gjør det det så er det nokk tilfeldig:-) Sukkerfrie lakris drops?! mmm Hvor får du tak i de da..!?.. Det frista nå!!
Lutitia Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Tyrkisk pepper og annen salt lakris, cola og popcorn ... Det hadde nok vært bedre med grønne epler! Heldigvis er det verste "suget" over nå, så jeg klarer å begrense inntaket. Det hjelper også at jeg bor et sted (utlandet) hvor jeg må "importere" den tyrkiske peppern og de rustne froskene :-) fra Norge. Legen er forøvrig helt sikker på at jeg får jente denne gangen også. Var sugen på cola i forrige svangerskap også - heldigvis holder det med et glass om dagen for å dekke "behovet". Vil bare si at jeg ALDRI drikker cola ellers (når jeg ikke er gravid altså).
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Mamma spiste grønne epler og is med meg. Med broren min var det lakrisbåter og topris sjokolade. Jeg spiste appelsin/mandarin og mentos fruitmint med jenta mi. Nå med gutten er det salmiakk/lakris, sure epler og topris. Du kan tro min mor lo godt da jeg fortalte at jeg ikke klarte å ligge unna topris, da trøstet hun meg med at hun har ikke spist det siden... Jeg visste ikke om det med topris sjokoladen fra før av, hun kom selv på det da jeg fortalte det nettopp...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Har ingen sånne spesielle sug etter mat jeg.Men regarer på hurger og pizza og hurtig mat og melk,vaniljesaus og bløtkake.Men må si meg enig at grønne safie,gjerne sure epler er en god ting.Heheh.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 hakke no srlig sug..men blir en del melk om dagen da..=)
Elllis Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 Med frøkna hadde jeg skikkelig dilla på sjokoladeis og sjokolademelk (huff!), ikke noe sitrusdilla her i gården nei... i dette svangerskapet foreløpig ingen diller, men de kommer nok...bare ant-dilla...
:) Ma Skrevet 16. november 2006 #13 Skrevet 16. november 2006 jeg har fått litt dilla på kokesjokolade, den mørkeste. Men holder meg som regel unna da. skeier ut litt i helgene. ellers drikker jeg VELDIG mye vatn, klarer meg ikke uten!!
Gjest Skrevet 16. november 2006 #14 Skrevet 16. november 2006 appelsiner!! spesielt blodappelsiner:D:D
~ms_freia~ Skrevet 16. november 2006 #15 Skrevet 16. november 2006 hehe...har dilla på frosne grillpølse æ...du bar varma de i varmvann før å få bort isen på de...også rå kålrabi og gulrot...banan...rødvinspølse...fastfood (men bi ikkje mye av dt)...
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 16. november 2006 #16 Skrevet 16. november 2006 Jeg må henge meg på de grønne eplene jeg.. Frukt er jo et tegn på jente sier de, men det stemmer ikke her.. jeg er hekta på frukt og har en gutt i magan..
Mandarinmamma Skrevet 16. november 2006 #17 Skrevet 16. november 2006 Alt som har med jul å gjøre! Julebrus, mandariner, marsipangriser, og nå begynner det endelig å komme julmat i restaurantene! Er det ikke flere som har dilla på julemat? Har forstått at det er litt vanlig som gravid.
Store-LilleMy :) Skrevet 16. november 2006 #18 Skrevet 16. november 2006 Vet ikke hva som er tegn på gutt eller jente, med tanke på mat. Matlysten min er på topp. Mandariner går ned på høykant. Har lyst på søte ting hele tiden. Boller, nugatti, sjokolade, sveler med brunost, is osv. Sterkt krydret mat byr meg imot. Fikk enormt lyst på hamburger og pommes frites en dag, bare måtte ha det!! Er i 14 uke nå og magen begynner å poppe ut. Lurer på at det ikke er graviditeten, men alt for mye sofasitting og småspising... Trente mye før, men har ikke trent på halvannen måned nå. Føler jeg har lite overskudd, mye trøtt. Flere som har det slik?
**My little Miss drama and I** Skrevet 16. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 16. november 2006 mange artige matsug her altså...:-) hihi... Jeg fikk så lyst på alt jeg leste om nå, lakris ,epler, appelsiner ,sjokolade mmmmmm..... venter sikkert "tvillinger" ;jeg spiser alt;-P...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. november 2006 #20 Skrevet 17. november 2006 Napoleonskake! :-) ...og det er egentlig ikke jeg som vil ha det, det er vesla i magen ;-) I dag skal jeg innom baker'n etter jobben og fete meg opp litt. Endelig fredag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå