Gå til innhold

For tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere? Jeg vil ha enda en baby og har 2 barn fra før på 1 og 2 år, vi bor i en leilighet på 85 kvadratmeter og har to soverom. Jeg er arbeidsledig men får attføring og barnetrygd. Samboer er hovedforsørger.

Jeg vil gjerne ha en til men er usikker på om vi greier det,med så liten leilighet og to barn under 4 år. Ønsker flere synspunkt og meninger før jeg bestemmer meg helt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingen som kan si deg hvorvidt du skal få ett barn til eller ikke enda, det må nok du og samboeren din finne ut av selv. Men jeg må si jeg synes du er utrolig tøff.... jeg hadde vært dødssliten med to barn på 1 og 2 år jeg... har ei på 2,2 år og en gutt på 8 dager. Selvfølgelig er jeg ekstra sliten nå rett etter fødselen, mye barselbesøk og en 2 åring som krever ekstra mye oppmerksomhet for tiden.

Uansett hva dere bestemmer dere for ønsker jeg dere lykke til!!

Skrevet

er i akkurat lik situasjon, og eg sier hopp på.

eg prøver nå eg

Skrevet

Plassen og pengene trenger ikke ha noe å si for om det går bra eller ikke, barn trenger hverken mye plass eller mye utstyr, så det skal dere iallefall ikke la stoppe dere.

Men siden du er på attføring tyder det kanskje på at du er delvis syk/har vært veldig syk ?

Og av den grunn er det kanskje ikke lurt å få flere barn før du har forsøkt deg på arbeidslivet en stund og ser hvordan det fungerer å få arbeidsliv og 2-barnsrollen til å gå ihop ?

Skrevet

Er inne i en praksis periode og det har gått fint til nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...