Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 LAGER ALDRI FISK TE MEG SJØL HELLER SÅ HAKKE PEILING, VEIT IKKE HVOR ELLER ÅSSEN FISK JEG SKA KJØPE HELLER. NOEN SOM LAGÆR TE UNGANE SINE SOM KAN HJÆLPE? HO ER 8 MÅNÆR NÅ!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 TENKTE PÅ SÅNN HVIT FISK,TORSK ER VEL DET?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Jeg har kjøpt laksefilet og kokt den til den er lyserosa:)
~mamma~ Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Tror ikke barn under 1 år skal ha fisk....
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Å LENGE DA? Å SKA JEG KJØPE FRA FERSK DISKEN ELLER FRA FRYSEDISKEN? LURÆR JO LITT PÅ Å DERE BLANDÆR MED Å SÅNN Å DA
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 JEG VAR PÅ KONTROLL I GÅR PÅ HELSESTASJON,HO SA DEM SKULLE HELST HA FISK TE MIDDA ET PAR GANG I UKA
pikabuu Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 heia:) æ ville ha kjøpt fisk fra ferskvare disken. e mye bedre kvalitet på den. Fisken e ferdig kokt når den løsne fra beinan. ca. 10-15min. (ta panna av plata eller skru ned ovn til laveste å la fisken trekke. Ikke koke) Server med kokte poteta og gullerot kansje? mose ihop =o) Lykke til
Gjest Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Nestle har 8mnd glass med laks. Jeg har aldri hørt at man ikke skal gi fisk før 1år.
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 Hvis det er fiskeallergi i familien blir man anbefalt å vente til ca. 1 års alderen. Andre kan begynne å gi i fra ca. 7-8 måneder. Jeg har gitt bl.a fiskeboller i hvit saus med gulrøtter. Hvit saus lager jeg av usaltet smør, hvetemel og mme. Annen fisk må du koke godt i usaltet vann. Bland med potet og grønnsaker som hun liker. Pass på at du kjøper usaltet fisk. Og det er ikke alltid at fisken i ferskvaren er like fersk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå