Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Hva gjør dere med barna på ettermiddagene, sånn mellom middag og kvelsstell?? Og hva gjør dere når barna har lagt seg??? Er bare litt nysgjerrig...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Jeg synger den del til jenta mi. Det liker hun godt! Eller så koser vi og leker litt. Dessuten får hun mat ofte!! Hun er 10 uker. Hun sovner i 20-tida, og da slenger jeg meg gjerne på sofaen foran tv, eller gjør litt husarbeid.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 VI LEIKÆR,SER PÅ TV,FÅR MAT,UTE Å TRILLÆR,GÅR PÅ BESØK ELLER FÅR BESØK. ETTER HO HAR LAGT SEG PLEIER DEN NYE GUBBEN Å KOMME, Å DA HAR VI DET MORRO JA........JÆVLI Å=)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 triller tur. leker har er på besøk osv.. etter baby har sovna.. har vi besøk eller rydder slapper av er på nettet osv.. Pleier å spille kort med en del folk da på kveldstid.. koslig tennerlys og hører musikk og spiser god mat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå